agail Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei. Når jeg starter mirror's edge blir bare skjermen blå. Pc'en låser seg ikke det blir bare blå skjerm. Har et 275gtx skjermkort. Bruker tv'en som skjerm kan det ha noe å si? Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kjører du en oppløsning i spillet som tven klarer? Lenke til kommentar
agail Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Skjermen blir blå før jeg kommer inn på spillet så det vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Bentus Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Sånn å forstå altså, prøv å start spillet med en vanlig pc skjerm, viss det går, så sett en oppløsning som tven klarer. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vet ikke om Mirror Edge lager en config fil i enten mine dokumenter eller i mappa under Programfiler. Åpne den notepad og se om du kan sette oppløsningen der til hva tven er på. Lenke til kommentar
agail Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Vet ikke om Mirror Edge lager en config fil i enten mine dokumenter eller i mappa under Programfiler.Åpne den notepad og se om du kan sette oppløsningen der til hva tven er på. Finner mange config filer. Står det under "resolution" i config fila f.eks. resolution: 800x600 Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vet ikke om Mirror Edge lager en config fil i enten mine dokumenter eller i mappa under Programfiler.Åpne den notepad og se om du kan sette oppløsningen der til hva tven er på. Finner mange config filer. Står det under "resolution" i config fila f.eks. resolution: 800x600 Søkte og fant at den skal ligge under: Mine Dokumenter -> EA Games -> Mirror's Edge -> TdGame -> Config Har som sagt aldri testet ME på pc, og kan være du må ha startet spillet en gang for at denne fila skal opprettes, men er verdt et forsøk Kan se litt gresk ut med en gang du får opp i notepad, men det er ganske enkelt når man leser de, hva som er hva av de viktigste tingene. Endret 30. september 2009 av archongamer Lenke til kommentar
agail Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Vet ikke om Mirror Edge lager en config fil i enten mine dokumenter eller i mappa under Programfiler.Åpne den notepad og se om du kan sette oppløsningen der til hva tven er på. Finner mange config filer. Står det under "resolution" i config fila f.eks. resolution: 800x600 Søkte og fant at den skal ligge under: Mine Dokumenter -> EA Games -> Mirror's Edge -> TdGame -> Config Har som sagt aldri testet ME på pc, og kan være du må ha startet spillet en gang for at denne fila skal opprettes, men er verdt et forsøk Kan se litt gresk ut med en gang du får opp i notepad, men det er ganske enkelt når man leser de, hva som er hva av de viktigste tingene. Fikk fiksa det. Googla litt og fant flere med samme problem. Måtte inn i TDEngine og fikse på resX= og resY=. Takk for tipset. Endret 30. september 2009 av agail Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå