Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

[Løst]Mirror's edge blåskjerm

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om Mirror Edge lager en config fil i enten mine dokumenter eller i mappa under Programfiler.

Åpne den notepad og se om du kan sette oppløsningen der til hva tven er på.

Finner mange config filer. Står det under "resolution" i config fila f.eks. resolution: 800x600

Lenke til kommentar
Vet ikke om Mirror Edge lager en config fil i enten mine dokumenter eller i mappa under Programfiler.

Finner mange config filer. Står det under "resolution" i config fila f.eks. resolution: 800x600

Søkte og fant at den skal ligge under:

Mine Dokumenter -> EA Games -> Mirror's Edge -> TdGame -> Config

Har som sagt aldri testet ME på pc, og kan være du må ha startet spillet en gang for at denne fila skal opprettes, men er verdt et forsøk :)

Kan se litt gresk ut med en gang du får opp i notepad, men det er ganske enkelt når man leser de, hva som er hva av de viktigste tingene.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

Søkte og fant at den skal ligge under:

Mine Dokumenter -> EA Games -> Mirror's Edge -> TdGame -> Config

Har som sagt aldri testet ME på pc, og kan være du må ha startet spillet en gang for at denne fila skal opprettes, men er verdt et forsøk :)

Kan se litt gresk ut med en gang du får opp i notepad, men det er ganske enkelt når man leser de, hva som er hva av de viktigste tingene.

Fikk fiksa det. Googla litt og fant flere med samme problem.

Måtte inn i TDEngine og fikse på resX= og resY=.

Takk for tipset.

Endret av agail
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...