Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg var ikke sikker på om dette skulle i Samlivs forumet eller her. Jeg har vært sammen med typen i ca 2 måneder. De første gangene vi hadde sex, kunne han ikke komme siden jeg ikke var på p-piller (han brukte ikke kondom, jeg er fult klar over konsekvensene med dette, og gjor det på mitt eget ansvar, så ikke kommenter det), så han måtte holde igjen. Dette skjedde ganske raskt etter vi begynte samleie. Begynte på pillen for en god stund siden. Plutselig nå de siste ukene, har han hatt problemer med å komme. Han sier det er fordi han holder seg sånn at jeg også kan komme, og har derfor problemer senere med å komme igjen. Greit nok dette, jeg tror på det. Men jeg har kommentert flere ganger om at det tar for lang tid og at det er bedre med kjappere samleie enn lang og at han versegod kan få komme uten at jeg kommer hele tiden. Fremdeles har han vanskelig for å komme. Sist gang tok det nesten en time, og begge var utslitt. En dag kom han ikke en gang. Hva kan det være? Jeg er av den bekymrende typen og trekker all slags konklusjoner, så trenger litt hjelp. Lenke til kommentar
Demonfudge Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det kan bare være noe så enkelt at han selv blir stresset fordi han bruker så lang tid. Folk er forskjellige. For noen så er det inn, ut - sprut , mens noen bruker et par timer. Prøv å ikke stress han for mye og bare ta det med ro, så ordner det seg nok. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Går det raskere når han tar saken i egne hender, da? Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_* Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Går det raskere når han tar saken i egne hender, da? Det vet jeg ikke. For når han først tar saken i egne hender, så har vi allerede holdt på en stund. Det er ikke alltid han kommer da heller, og vi må på nytt forsøke at han går inni meg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå