offline Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 På tide å bytte ut den gamle sliteren (gf2mx:-) med noe nytt, trenger noen tips eller info. Pjuteren er ikke av de hvasseste, det er en AMD 1200 (200fsb) med 384 MB SDRAM (pc133). Hva er et godt skjermkort til denne boksen? Jeg har tenkt på et Sapphire 9500, regner med at dette iallefall vil gi meg OK bildekvalitet med litt AntiAliasing etc uten at det tærer på den slitne prosessoren. Det kan også være greit hvis jeg kan ta med skjermkortet ved neste oppgradering, derfor er det greit med litt ekstra krutt. Men: kan disse korta fortsatt moddes til 9500 PRO? Er det risikabelt på noen måte (eller er det bryet verdt?) Tips og anbefalinger mottas med takk. Lenke til kommentar
Sargent Fire Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 De selger ikke 9500 non pro lenger *hint* Lenke til kommentar
Rikky Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 De selger ikke 9500 non pro lenger *hint* Jovisst gjør de det...! PSdata har muligens kort som kan moddes. Lenke til kommentar
Nothingman Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 fikk et softmodbart 9500np fra ps idag jeg(tror jeg hvertfall kan ikke stort om det, gikk fra 2500+ til 4000+ 3dm og det føltes mye bare ved en vanlig driverupdate) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå