*F* Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ok, satt her på lan, hørte pluselig et pip i lomma, akkurat som en meldingslyd eller noe. Men da jeg tok opp mobilen var den innom en eller anna app, men touch displayet funket ikke. Jeg restartet, ingenting reagerer, prøvd power off, reset knapp osv, ut med batteri... Ingenting funker. Hva gjør jeg? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 tok en hard resett. Men når jeg kommer til "Berør skjermen for å konfigurere den Windows Mobile-baserte enheten." så klikker jeg på skjermen, men ingenting skjer. Men når skjermen blir sånn halvmørt etter å ha ligget litt så tar jeg på den og den blir lys igjenn. Så den kan jo fysisk ikke være ødelagt. kom plutselig til "juster skjerm" etter vil klikking på skjermen, men her kan jeg ikke klikke... Lenke til kommentar
*F* Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 garantisak kanskje? Får se hvordan det er med garanti osv, kjøpte den brukt for et par uker siden.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå