Gå til innhold

Sony Vegas og AVCHD - hjelp/tips/info

Anbefalte innlegg

Hei!

Lurer på om noen har erfaringer med Panasonic og AVCHD-filer? :hmm:

Tenkte å kjøpe meg et nytt videokamera - men fant ut etter hvert at det finnes begrensninger i slike AVCHD filer (noe jeg synes er forferdelig latterlig - hvorfor skal noen bestemme hva jeg skal gjøre med mine filer?!) Uansett, funker det i Sony Vegas 9 ?

(jeg helt blank på dette, er vant til å ta capture fra mitt mini-dv cam og alt funker)

Håper på litt oppklarende info! :new_woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei!

Tenkte å kjøpe meg et nytt videokamera - men fant ut etter hvert at det finnes begrensninger i slike AVCHD filer (noe jeg synes er forferdelig latterlig - hvorfor skal noen bestemme hva jeg skal gjøre med mine filer?!) Uansett, funker det i Sony Vegas 9 ?

(jeg helt blank på dette, er vant til å ta capture fra mitt mini-dv cam og alt funker)

Har ikke erfaring med panasonic men,jeg bruker sony vegas 9 og der går det fint å legge til avchd filer:)

Lenke til kommentar
Hei!

Har ikke erfaring med panasonic men,jeg bruker sony vegas 9 og der går det fint å legge til avchd filer:)

Okey, takker! blir nok så jeg prøver da, får bare konvertere om det viser seg å være umulig. Har hørt at det kan variere på AVCHD- filer fra Canon, JVC, Panasonic eller Sony... uansett takk for info :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...