Gå til innhold

office XP fra eng. til nor.

Anbefalte innlegg

Hei

Jeg har et lite problem. Jeg har fra før Office XP engelsk versjon, men har nå også den norske versjonen. Jeg lurte da på om jeg bare kunne overføre ordboken fra den norske versjonen til den engelske. Da vil jeg beholde den engelske "looken" men samtidig ha norsk ordbok/gramatikk...

noen som vet om dette går? og eventuelt hvordan?

Jeg kjører win XP engelsk versjon.

Et annet spørsmål. Er det den norske versonen som er nyest? (rekner med det..), og er det da gjort noen forandringer fra den engelske ,firmware?

takker

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hei

Jeg har et lite problem. Jeg har fra før Office XP engelsk versjon, men har nå også den norske versjonen. Jeg lurte da på om jeg bare kunne overføre ordboken fra den norske versjonen til den engelske. Da vil jeg beholde den engelske "looken" men samtidig ha norsk ordbok/gramatikk...

noen som vet om dette går? og eventuelt hvordan?

Jeg kjører win XP engelsk versjon.

Et annet spørsmål. Er det den norske versonen som er nyest? (rekner med det..), og er det da gjort noen forandringer fra den engelske ,firmware?

takker

Det skal gå an å importere ordbøker. Husker ikke hvordan, men prøv å let litt i menyene i word, eller søk i hjelpen. Der burde det stå.

Den norske versjonen er nyest ja. Det kan muligens være noen småbugs som er fikset i den norske, men ikke i den engelske. Men så lenge du har alt det nyeste fra office update skal det ikke være noen forskjell

Lenke til kommentar

er noen filer her "C:Program FilesCommon FilesMicrosoft Shared" som du må kopiere.

lat som du skal bruke norsk stavekontroll i word, da får du beskjed om at noen filer mangler. kopier disse til samme plassering på din pc.

(jeg kopierte all filene i den mappa)

Lenke til kommentar

hei

har sett søkt gjennom cd'en med norsk officeXP..men finner ikke de aktuelle filene:

mssp3NO.dll og mssp232.dll

derfor gidder jeg ikke stresse mer med det..klare meg fint uten resten av skoleåret. NÅ E D SNART FERI!! 8)

takker for svarene...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...