Disorder Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 På fredag 2.Oktober kommer Ninja Giden Sigma 2 ut til ps3 og jeg klarer ikke vente. Nye våpen, figurer, bosser og design bli utrolig kult. Noen andre som gleder seg i stor grad? Lenke til kommentar
Lil-H Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Fikk veldig god omtale hos GameTrailers. Har lastet ned demoen, så må prøve. Burde egentlig runde DMC4 først. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vurderer det, men jeg tror jeg drøyer til prislappen blir triveligere. Får sikkert ikke så mye tid til det uansett, prioriterer Uncharted, Tekken og Assassin's Creed fremfor Ninja Gaiden. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg lastet ned demoen her i forgårs og fikk prøvd ut som Ryu i går og Hayane i dag. Utifra det demoen viser til - så virker det som det har godt potensiale til å bli et bra spill. Jeg likte det første som kom ut til PS3, så jeg har forventninger til at det nye iallefall kommer til å bli like bra som det forrige - om ikke bedre. Angående kampsystemet og de våpnene som en kunne bruke når en var Ryu virker bedre. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg! Men, tror nok jeg venter en liten stund før jeg kjøper. Det kommer jo ut et tonn med nye spill nå til høsten - så jeg må nok tenke meg litt om før jeg begynner å kjøpe Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har kjøpt spillet to ganger fra før på 360, så jeg tror jeg hopper over denne i første omgang. Men man skal ikke se bortifra at det blir plukket opp når det havner i tilbudskurven. Ser ut som det er mange spennende tillegg i Sigma. Sykt vanskelig, men jeg ble faktisk aldri frustrert når jeg spilte NG2. Det var bare for moro, urettferdig, men moro^^ Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Likte 1'ern bare sånn halvgodt. Hvis 2'ern blir veldig mye bedre, så kanskje. Det er alltid kult å leke ninja, tross alt Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 har drevet og spilt litt ng1 av og til,jeg er på den andre bossen,han er bare syk. men ho Ayana har noe syke komboer,fikk til slik at det blir masse komboer oppi lufta Men liker faktisk Ryu best meste pga de chaina sicklene som er ganske råe,ganske likt kratos sverd chains. Synes også etter og ha spilt NG1 og så kommer over til NG2 så fant jeg ut at det var altfor lett, så jeg måtte oppi hard for og litt konkurranse.men det gleder jeg meg noe sykt til. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Spillet var jo ikke i butikkene i dag, jo! Jeg har gledet meg som en unge... så er det ikke her på lanseringen. Endret 2. oktober 2009 av Disorder Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg kommer til og spille NG2 når jeg har runda NG1,men ser ganske håpløst ut skal jeg være ærlig. Lenke til kommentar
Gayatri-mantra Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 jeg kommer til og spille NG2 når jeg har runda NG1,men ser ganske håpløst ut skal jeg være ærlig. Det skal være mulig å få det et hakk enklere enn det du kan velge i menyen. Men da må du til gjengjeld dø tre ganger og velge "abandon the way of the ninja". Det er vist nok det enkleste. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 jaha,vil det som easy da eller? og annen ting jeg hater ved NG1 er at du ikke kan quite gamet hvis det går dritt,du må bruke rebirth amuleten etter man dør og så må man quitte. Håper dette er fikset i NG2. Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Noen som har fått tak i det eller sett det i lokal handel? Det er jo INGEN som har det og det er utrolig rart. Lenke til kommentar
zlpw0ker Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 (endret) er ikke helt sikker på når det kommer,men den kommer;) Endret 7. oktober 2009 av zlpw0ker Lenke til kommentar
lyon Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 GAME har spillet, jeg kjøpte til å med Collectors Edition der. GameStop skal få det inn tror jeg, de hadde iallfall pris på spillet når jeg ringte. Spillet er en del lettere enn Ninja Gaiden 2 på 360, har kommet langt på Mentor (hard) nå og ikke hatt noe problemer uten om kapittelet med Ayane. Hvor ninja'ene i siste delen var rimelig vanskelige, men jeg er ikke så god med hu. Warrior (normal) gikk veldig lett. Grafikkmessig ser 360 klarere ut (bedre AA). Dog RYU er bedre detaljert på PS3, ser kulere ut med blodårer, større triceps og grønne øyne:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå