Gå til innhold

Ninja gaiden Sigma 2, Noen som skal ha?

Disorder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg lastet ned demoen her i forgårs og fikk prøvd ut som Ryu i går og Hayane i dag. Utifra det demoen viser til - så virker det som det har godt potensiale til å bli et bra spill. Jeg likte det første som kom ut til PS3, så jeg har forventninger til at det nye iallefall kommer til å bli like bra som det forrige - om ikke bedre. Angående kampsystemet og de våpnene som en kunne bruke når en var Ryu virker bedre. Kan ikke si annet enn at jeg gleder meg! :) Men, tror nok jeg venter en liten stund før jeg kjøper. Det kommer jo ut et tonn med nye spill nå til høsten - så jeg må nok tenke meg litt om før jeg begynner å kjøpe :p

Lenke til kommentar

Har kjøpt spillet to ganger fra før på 360, så jeg tror jeg hopper over denne i første omgang. Men man skal ikke se bortifra at det blir plukket opp når det havner i tilbudskurven. Ser ut som det er mange spennende tillegg i Sigma.

Sykt vanskelig, men jeg ble faktisk aldri frustrert når jeg spilte NG2. Det var bare for moro, urettferdig, men moro^^

Lenke til kommentar

har drevet og spilt litt ng1 av og til,jeg er på den andre bossen,han er bare syk.

men ho Ayana har noe syke komboer,fikk til slik at det blir masse komboer oppi lufta

Men liker faktisk Ryu best meste pga de chaina sicklene som er ganske råe,ganske likt kratos sverd chains.

Synes også etter og ha spilt NG1 og så kommer over til NG2 så fant jeg ut at det var altfor lett, så jeg måtte oppi hard for og litt konkurranse.men det gleder jeg meg noe sykt til.

Lenke til kommentar

GAME har spillet, jeg kjøpte til å med Collectors Edition der. GameStop skal få det inn tror jeg, de hadde iallfall pris på spillet når jeg ringte.

Spillet er en del lettere enn Ninja Gaiden 2 på 360, har kommet langt på Mentor (hard) nå og ikke hatt noe problemer uten om kapittelet med Ayane. Hvor ninja'ene i siste delen var rimelig vanskelige, men jeg er ikke så god med hu. Warrior (normal) gikk veldig lett. Grafikkmessig ser 360 klarere ut (bedre AA). Dog RYU er bedre detaljert på PS3, ser kulere ut med blodårer, større triceps og grønne øyne:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...