rrmagne Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei, Kan noen anbefale et bra rollespill? Men ikke online spill! Er stor fan av både WOW og LOTRO men er desverre svært sjeldent jeg får tid til å sette meg ned å game å da ser jeg ikke poenget med å betale for å spille online. Som nevnt liker jeg godt de 2 overnevnte og var også en stor fan av Baldurs Gate. Håper noen kan peke meg i riktig retning til et spill som skikkelig fenger meg men som ikke tapper bankontoen..hehe Mvh Roy Lenke til kommentar
Kakebakelate Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vell, The Witcher: EE er etter min mening et spill som alle burde spille igjennom. Stort bedre enn det er det vanskelig å lage et rollespill. Ellers har du jo f.eks Obivilon, fallout 3 osv. Også har du Risen som akkurat er kommet ut og som har fått god kritikk etter hva jeg har fått med meg. Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det tryggeste valget er nok The Witcher Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Aion, det er online, men du betaler bare for den tiden du brukr in-game. Så kjøper du 1 mnd med spilletid, men bare spiller 2 timer den følgende måneden, så vil du enda ha 29 dager og 22 timer spilletid igjen. Forsåvidt er Oblivion: Elder Scrolls rimelig bra. Endret 30. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Aion, det er online, men du betaler bare for den tiden du brukr in-game. Så kjøper du 1 mnd med spilletid, men bare spiller 2 timer den følgende måneden, så vil du enda ha 29 dager og 22 timer spilletid igjen. Forsåvidt er Oblivion: Elder Scrolls rimelig bra. Har du spilt #insert random fantasy mmo here#, har du spilt noe som er mer eller mindre identisk med AION. Det er ikke noe å satse på, spør du meg. Endret 30. september 2009 av YellowCake Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Aion, det er online, men du betaler bare for den tiden du brukr in-game. Så kjøper du 1 mnd med spilletid, men bare spiller 2 timer den følgende måneden, så vil du enda ha 29 dager og 22 timer spilletid igjen. Forsåvidt er Oblivion: Elder Scrolls rimelig bra. Har du spilt #insert random fantasy mmo here#, har du spilt noe som er mer eller mindre identisk med AION. Det er ikke noe å satse på, spør du meg. Ok, jeg anbefaler det uansett. Som sagt, han setter pris på WoW, Aion er rimelig likt, bare ''bedre'' grafikk og en annen verden og story seff og en annen metode for betaling. Endret 30. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Dr. Mobius Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Men han sier jo klart og tydelig i første post, "ikke online-spill"... Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Men han sier jo klart og tydelig i første post, "ikke online-spill"... Jepp, men vist du leser HVORFOR, så finner du raskt ut av det der fordi man må betale for, la oss si en hel mnd, men TS har ikke muligheten til å utnytte hele den måneden han har betalt for. Men med Aion slipper man det problemet da man, som nevnt før, betaler for den tiden man faktisk spiller. Lenke til kommentar
hans2k Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Icewind dale 1&2 Lenke til kommentar
Deluze Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg kan forsøke å dytte ddeg i retning av Neverwinter Nights, det ga meg mange timer glede til en latterlig lav penge. Er det noen andre som kan støtte Cpt sin påstand om at du kun betaler for timer in-game i Aion? I så fall har de fått en ny kunde. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Einaste eg har fått med meg mtp. betaling i Aion er at det er satt opp med eit irriterande system, du MÅ registrere deg med betalingsmidler når du registrerar spelet, sjølv om spelet kjem med 30 dagars speletid inkludert. I det øyeblikket du kanselerar betaling kanselerar du automatisk accounten, sjølv om du har igjen spilletid du har betalt for. Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Samme med wow. Men er jo bare å registrere visa-kortet også cansellere betalinga rett før spilletiden går ut. Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Med mindre Blizzard har endra det nyleg er det ikkje slik på WOW. Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Onlinespill vil aldri komme i nærheten av offline rollespill pga historien. Et online rollespill må basere seg på at millioner av folk blir "helten" og gjør samme questene om og om igjen, men et vanlig RPG som baldurs gate kan fokusere direkte på historien. Det er visst kommet et helt nytt RPG nå som blir lovprist overalt, Risen. http://gamer.no/article.php?articleId=22472 "Dette er kanskje tidenes beste rollespill". Sounds promising. Har ikke satt meg godt inn i noen av Gothic-spillene (samme utvikler), men det er kanskje på tide nå. Også har man jo japanske rollespill ala Final Fantasy, Lost Odyssey (på PC også), som er veldig karakterbaserte og nærmest guider deg rundt som om du lever i en lineær bok, der du bare spiller gjennom historien, brutt opp av lange cutscenes. Og masse taktiske battles og bossbattles innimellom for å levele opp karakteren din og partyet ditt så dere får nye spells og våpenskills. Dragon Age kommer jo 3. november også, det er en slags spirituell oppfølger til Baldur's Gate-spillene, samme utviklere. Endret 30. september 2009 av Bytex Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Med mindre Blizzard har endra det nyleg er det ikkje slik på WOW. Var nå slik når jeg startet å spille wow i 2006. Måtte ha et gamecard for å registrere accounten. Endret 30. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
HValder Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 oblivion! Foretrekker lett Morrowind over Oblivion, Morrowind anbefalar eg på det sterkaste, beste rollespill eg kan kome på. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Star Wars: Knights of the Old Republic. Du merker spesielt på slutten at valgene du har gjort tidligere har en innvirkning på slutten. Vil også andbefale Star Wars: Knights of the Old Republic 2. Lenke til kommentar
Grandmaster Gamer Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 TES 3 Morrowind er den BESTE RPG spill for PC at all time. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå