Argyros Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hei Har tenkt å installere et mini-itx i min gamle nintendo konsoll og kom da på at jeg mangler de kablene som vanligvis følger med et kabinett, tenker da på PWR, PWR,led, Reset, HDD-led osv.. Hva heter disse kablene og kan man bestille dem separat slik at det bare er å lodde ting til NES-kabinettet osv? ..Evt blir jeg vel nødt til å bruke vanlige kabler og lodde til både på NES og HK.. Eller selger de slike små 2 og 3-pins plugger som jeg kan evt mekke kabler selv (ikke så kjekt å lodde unødig på hk.. Fant ikke på de vanlige nettbutikkene jeg bruker, men sikkert bare jeg som er blind.. Takker og bukker for all hjelp Lenke til kommentar
Nismo Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Få tak i ett gammel kabinett. Ta kabler derifra. Da slipper du ihvertfall å lodde på hovedkortet... Lenke til kommentar
Argyros Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Hallois. Ja var inne på tanken, og er vel gjerne det som må bli løsningen da om det ikke selges separat til vanlig.. Har nok kastet en del slike opp gjennom årene :-/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå