-Léon- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Må være dagens dårligeste trådnavn, men viste ikke hvor jeg skulle poste eller hva jeg skulle kalle tråden for Vedlegg er hvordan jeg får fram forumet på jobb pcen, er helt fint hjemme. Jobb pcen har IE7 og hjemme har jeg siste versjonen av FF Glemte å si at det bare skjer når jeg er innlogget, når jeg logger av å ser rundt på forumet så vises siden helt normalt. Endret 30. september 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Myst Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Opplever det samme jeg og. Lurer på om det er IE som ikke klarer å takle sidevisningen. For syns det er rart at det funker på FF og ikke på IE. Lenke til kommentar
-Léon- Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Er litt rart at det har funket helt fint før. Virker som IE bare har en dårlig måned elns :/ Byttet til en annen 'design', så fikk jeg hvertfall vekk den menyen på venstre siden. Endret 30. september 2009 av Zeüs Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå