nebrewfoz Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 God helg gutta - kom dere ut å se på damer, ikke bare bokser :-P Well, I may have a date with Ms. Amahi ... (Så får vi se om hun blir like kortlivet som damen i legenden.) Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Såvidt jeg kan se er det eneste som holder en virkelig datainteressert bruker på windows mangel på kunnskap. Nåja... du skal ikke se bort fra at interessen for gode, fungerende funksjoner og programmer er viktig (og det finnes virkelig mange av dem i og til Windows), samt at mange vil nok være enig i at tid foran en datamaskin er til å bruke PCen, ikke konfigurere den. Jada, jada... det er noen funksjoner eller programmer som ikke er optimale, men det er jo ikke slik at det er ingenting å plukke på når det gjelder Linux/Unix heller. Well, I have a date with mrs. Moskus. Enjoy your weekend, I know I will. Lenke til kommentar
Del Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Er ikke dette en tråd om Windows Home Server?Jo, så hvorfor dro du inn Ubuntu, og mer spesifikt, hvorfor dro du inn det som nå står på wiki'en? Hvis du titter der finner du helt i begynnelsen på første side henvisning til Amahi, Openfiler og FreeNAS. Siden flere innlegg etterhvert omhandlet innholdet der, tenkte jeg det var naturlig at du og andre lesere av tråden så hva det var snakk om. Altså en type oppsett som MS antagelig aldri vil være i stand til å tilby. Avstanden til MS øker med svært stor fart, og siste bastion (one-size-fits-all løsninger som whs) har nå frie alternativer som slår MS på MS sin egen hjemmebane. Det er på tide å stikke fingeren i jorden å se hvor fremtiden er på vei. Det vil skje en revolusjon i næringslivet, og de som sitter med dyre og dårlige proprietære løsninger vil sakke akterut i konkurransen. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Spoken like a true fanboy. I congratulate you, good Sir. Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hm, hva med å forsøke et argument. Tross alt er en gjennomsnittlig menneskelig hjerne vesentlig større enn en Moskus'. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Hm, hva med å forsøke et argument. Hm... det er ikke så enkelt når enkelte er blottet for evnen for å forstå argumenter. Tross alt er en gjennomsnittlig menneskelig hjerne vesentlig større enn en Moskus'. Og der var spikeren i kista for denne debatten. Well done, good Sir, well done! Lenke til kommentar
Del Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er nok heller jeg som må gratulere deg. Beklager at jeg ble revet med, du lykkes. Lenke til kommentar
kjeklulf Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Utrolig hvordan det alltid er noen andres skyld når enkelte fanboys alltid ser ut til å havne ut på galeien. Lenke til kommentar
Del Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Utrolig hvordan enkelte er i stand til å poste en rekke ganger i en tråd uten å bidra med noe. Jeg setter pris på en god diskusjon kjeklulf. Dette er under ditt nivå. Lenke til kommentar
Moskus Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 (endret) Utrolig hvordan enkelte er i stand til å poste en rekke ganger i en tråd uten å bidra med noe. Right from the horse's mouth. Her er et fat boller, Dell. Ta deg en. EDIT: Når du faktisk er klar til å diskutere, så er jeg gjerne med. Men til nå har det vært en kort demonstrasjon av hersketeknikker. Endret 5. oktober 2009 av Moskus Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå