Gjest Gjest :) Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei! Velger å skrive som gjest spørsmålet mitt er hvordan jeg skal oppføre meg mot jenta jeg liker: Jeg har nå i flere mnd vært forelsket i en jente (15 år). Hun er ett år yngre, og vi går ikke på samme skole. Vi møtes bare en gang i uken, sammen med mange andre ungdommer i et kor.(Jeg kan ikke synge, men jeg er blitt Yes Man, så jeg sier ja til alt som er fornuftig ). Vi har lange pauser som vi kan prate og gå på butikken og slikt. Det var hun som inviterte meg til å begynne, så vi er ihvertfall gode venner, men jeg vet ikke hvordan hun tenker om meg. Jeg mener jeg oppfører meg ganske likt overfor for hun, som andre jenter. Jeg har lyst til å ha mer kontakt med hun, men hun er aldri på msn, bare på facebook. Det er alltid jeg som starter samtalen på face-chatten, og de få gangene vi har sendt meldinger. Jeg har lyst til å vise at jeg er glad i hun, men på en måte som ikke får meg til å virke desperat. Hun er en rolig og kristen jente, og jeg er veldig sikker på at PUA teknikker ikke fungerer på hun. Spørsmålet mitt er hvordan skal jeg oppføre meg/gjøre de gangene vi er sammen på kor øvelse? Og hvordan kan jeg finne ut om hun er interessert i meg? Det som får meg til å tenke at hun liker/likte meg er at en gang vi skulle på fest sammen, så sendte hun melding og spurte om jeg kunne være sammen med hun der, siden hun følte at hun ikke kjente de andre godt nok, selv om jeg mener hun er god venn med de fleste der. Og det at hun inviterte meg til koret Jeg er sikkert bare innbilsk. Jeg vil komme meg litt nærmere hun! komme over vennskapsbarriæren. Men jeg vet ikke hvordan jeg kommer over vennskapshakket: hva jeg skal si, hvordan jeg skal røre hun? Jeg har mest lyst til å finne ut om hun er interessert i meg eller ikke.. Jeg vet ikke om det er til noe hjelp til hva jeg skal si, gjøre, ikke gjøre. men: - vi er begge høy rangert i sosiallivet - Vi er begge smarte og vet at lærdom er viktig( vi har hatt våres samtaler ) - Jeg er den gutten i koret som har mest kontakt med jentene; prater og fysisk kontakt (klemmer, sitte på fanget osv.) -Jeg har aldri hatt kjærste - Hun er flink til å synge og hun spiller fiolin. - Vi er voksent mentalt for alderen begge to - Jeg klarer ikke slutte å tenke på hun! - Hun er pen! Det blei en litt rar tråd, men jaja! Jeg takker for alle svar Lenke til kommentar
jonnor Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Finn på noe morro, inviter henne med og ta det derifra! Fortrinnsvis ikke noe som direkte er en "date", men noe som gir dere mulighet til å bli bedre kjent. Det høres ut som hun liker deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå