IQM Skrevet 26. august 2009 Del Skrevet 26. august 2009 (endret) Dette er tråden for nettnbutikker med gratis frakt (og noen med standard frakt). Foreslå nye butikker, og de vil bli lagt inn i førstepost. DVD/BLU-RAY/SPILL/CD Zailor - [Norsk] elplay.no - [Norsk] Elkjøp - [Norsk] Gratis frakt med kjøp av 1 film. Lefdal - [Norsk] Gratis frakt med kjøp av 1 film. AVshop - [Norsk] Gratis frakt på Blu-Ray filmer (gjelder også enkelte produkter) CDON - [Norsk/Svensk] Standard frakt på 30 kr uansett hvor mye du bestiller. DVDBOXOFFICE - [Canadisk] Play -[britisk] CDWOW - [britisk] BluBastard - [britisk] BangCD - [singapore] SecondSpin - [Amerikansk] Kjører kampanjer innimellom med gratis frakt. Yesasia - [Hong Kong] PC/MAC Apple - [Norsk] Gratis frakt for bestillinger på mer enn kr 1.038. DustinHome- [Norsk] Gratis frakt til studenter ved kjøp over 2000 kr. BLEKKPATRONER Blekkhus - [Norsk] Blekkskriveren - [Norsk] Blekkexpress - [Norsk] Gratis frakt på alle produkter ShopEasy24 PARFYME Feeluniqe -[britisk] Strawberrynet - [Hong Kong] har også diverse rabattordninger ved gjentatte kjøp og ved kjøp av flere varer. fragrancex.com - [uS] gratis frakt hvis man skriver "FREE" i kupongkode-feltet. KLÆR/SKO Skohuset - [Norsk] Stormberg - [Norsk] Gratis frakt ved kjøp over 1000 kr. DressmanXL - [Norsk] Gratis frakt ved kjøp over 1100 kr. Play -[britisk] Fluffyfootwear - [uSA/Australia] Bøker: The Book Depository Play Haugenbok.no - Gratis frakt ved kjøp over 249,- Bokkilden.no - Gratis frakt ved kjøp over 249,- PRISGUIDER PriceGrabber Freeshipping Prisguide.no - [Norsk] BATTERIER Batteributikken - [Norsk] ELEKTRONIKK Eltema - [Norsk] Gratis frakt på enkelte produkter ALT MULIG BUTIKKER DealExtreme - [Hong Kong] FocalPrice - [Hong Kong] KaiDomain - [Hong Kong] Buyincoins - [Hong Kong] LEDshoppe - [Hong Kong] MyMemory - [britisk] selger også spill/dvd/bluray, sender ikke varer over 950 gram til Norge. ZoomBits - [britisk] Gratisfrakt.no - [norsk] http://www.eutstyr.no/ - [norsk] ALKOHOL Vinmonopolet - [Norsk] Fri frakt gjelder kun noen distrikter. TRENING X-life - [Norsk] Fri frakt ved kjøp over 1500 kr ANNET Gitarbutikken.com - [norsk] Collect@store Elkjop - [Norsk] Lefdal - [Norsk] Eplehuset - [Norsk] Elprice - [Norsk] Endret 6. mars 2010 av IQM Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Endelig litt schwong over første posten. De fleste er vel klar over det, men lefdal og elkjøp har collect@store på en del varer. Det fører til lavere pris enn i butikk og ingen frakt. Lefdal har forøvrig samme tilbud som elkjøp med gratis frakt på en film dersom du velger at den sendes som et brev. Det fungerte slik med xbox spill sist jeg bestilte også. Lenke til kommentar
stalegjelsten Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Eplehuset.no har også en hent-i-butikk.ordning, samt studentrabatt. Endret 30. september 2009 av b_penguin Lenke til kommentar
IQM Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Da har jeg lagt til en del butikker til. Skal se om jeg får tid til å organisere butikkene litt bedre senere. Lenke til kommentar
Jome Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.fragrancex.com/ Mange godlukter, lav pris, og gratis frakt worldwide hvis man skriver "FREE" i kupongkode-feltet. Er visst en permanent ordning. Fin tråd. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.fragrancex.com/Mange godlukter, lav pris, og gratis frakt worldwide hvis man skriver "FREE" i kupongkode-feltet. Er visst en permanent ordning. Fin tråd. Lagt til i første post. Takk for tipset! Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Du kan godt legge til Play.com under KLÆR/SKO òg, for dei har mykje bra og rimelege klede der. Lenke til kommentar
pekka1991 Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) virkelig kjekk tråd, håper det kommer fler butikker her. må vel være noen som selger pc komponenter og lignende. blir mye mer småkjøp da det er fri frakt, blir jo ofte at en sitter og samler opp til en skal bestille mye for frakta er like mye som den lille tingen du skal ha. edit: leif Endret 2. oktober 2009 av pekka1991 Lenke til kommentar
IQM Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 (endret) Lagt til Play under klær/sko Endret 2. oktober 2009 av IQM Lenke til kommentar
IQM Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Lagt til en ny butikk, BluBastard, som selger bluray. Gratis frakt, og alt blir sendt fra London. Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 elplay.no Veldig billige spill og fri frakt. Det er lite på lager nå, men det kommer vel påfyll snart. Fikk min vare dagen etter jeg bestilte, kjempe fornøyd. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 12. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 12. oktober 2009 elplay.no Veldig billige spill og fri frakt. Det er lite på lager nå, men det kommer vel påfyll snart.Fikk min vare dagen etter jeg bestilte, kjempe fornøyd. Takk for tipset. Butikken er lagt inn i førstepost, samt at jeg har endret litt på rekkefølge og tekst. Lenke til kommentar
arco3 Skrevet 12. oktober 2009 Del Skrevet 12. oktober 2009 (endret) Bøker: The Book Depository Play Haugenbok.no - Gratis frakt ved kjøp over 249,- Bokkilden.no - Gratis frakt ved kjøp over 249,- Endret 12. oktober 2009 av arco3 Lenke til kommentar
IQM Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Bøker: The Book Depository Play Haugenbok.no - Gratis frakt ved kjøp over 249,- Bokkilden.no - Gratis frakt ved kjøp over 249,- Takk for tipsene, de er nå lagt inn i førstepost. Lenke til kommentar
Buer1337 Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Denne tråden fortjener vell å være "sticky"? Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 17. oktober 2009 Del Skrevet 17. oktober 2009 Noen som vet om en plass jeg kan finne relativt billige smykkeskrin? Som f.eks. ett som dette: http://www.qxl.no/pris/klokker-smykker-opt.../v/an576630676/ Ikke SÅ ille pris, men har på følelsen av at det der er videresalg for en "vanlig" internettside siden jeg har sett flere på QXL som selger det. Lenke til kommentar
IQM Skrevet 18. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 18. oktober 2009 (endret) Har lagt til en ny butikk, Eltema, en elektronikk butikk som har gratis frakt på enkelte produkter. Edit: Har også lagt til BangCD, som selger DVD/CD/BLURAY. Endret 18. oktober 2009 av IQM Lenke til kommentar
NoNickAtAll Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vinmonopolet har gratis frakt til ALLE KOMMUNER som ikke har eget utsalg. Sendes via posten og oppkrav. Lenke til kommentar
Bikeridr Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Vinmonopolet har gratis frakt til ALLE KOMMUNER som ikke har eget utsalg. Sendes via posten og oppkrav. Men *IKKE* mellom utsalg. Iallefall ikke i Tromsø. Måtte betale frakt for å få opp noen flasker vin fra et utsalg på Vestlandet. Men jeg fikk ikke bestille "på egenhånd", neida, det måtte bestilles via polet i Tromsø, og de tok seg godt betalt for frakt og "administrasjon".. Lenke til kommentar
Pastafarian Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 http://www.capris.no/ Bøker 0 kr om over 195 kr i ordre, 19 kr om under. De har tydeligvis akkurat endret fraktbetingelsene, mener det var helt "gratis". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå