twarr Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei! Har litt tid til overs om dagene, og leter derfor etter en ny knallbra serie som jeg kan se på. Kan gjerne likne litt på de seriene jeg allerede har sett alt av. Disse er: Dexter, Prison Break, Las Vegas, Two and a half men, The big bang theory, How I met your mother, Heroes, House, Breaking bad, Burn notice, True blood, Entourage, Sons of Anarchy, Royal pains. Ser på litt forskjellig med andre ord, alt fra spenning, til komedie og skrekk. Håper på mange gode forslag Lenke til kommentar
War Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 The unit? Kommet ut i 4 sesonger. 24 ? Kommet ut i 7 sesonger + en mellomfilm. Supernatural? Kommet ut 4 sesonger + E 1-2-3 i S5 Lenke til kommentar
Wackee Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 The Mentalist! Kan ikkje beskrivast, sjå første episode og sjå sjølv! Lenke til kommentar
sull Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 The mentalist er driitfett, men hvis du vil ha komedie er Arrested Development helt konge ! Lenke til kommentar
covah Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Life. 2 sesonger. Lenke til kommentar
twarr Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Skal prøve alle :-) Takk for tips! Ser at det har kommet en helt ny som heter Flash forward, noen som har sett denne? har sett 9 min av den så langt (finnes kun en pilot så langt) og den virker veldig lovende. Spenningsserie. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Nettopp sett første episode av Flash Forward. Virket veldig lovende ja. Kommer nok til å følge med på denne. Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Henger meg på anbefalingen av FlashForward, som virker som en lovende serie. Ser ellers at du mangler både 24 og LOST av mine favoritter på lista di, så jeg må selvsagt også fortelle deg at dette er to serier du definitivt bør gi en sjanse Dette var mer eller mindre spenningsserier. Er du klar for å fordøye noe som er mer i retning drama, så anbefaler jeg både Oz og Sopranos. Lenke til kommentar
War Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg ble avhengig av 24, men synnes the Unit var bedre. Du burde se det som nevnes her og spørre igjen om 3 mnd. Lenke til kommentar
Douglas Quaid Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Seinfeld. Nemner den kvar gong nokon spør etter anbefaling! RED: Akkurat for sein. Endret 30. september 2009 av Kalvegodt Lenke til kommentar
sch0n Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg bekrefter, Seinfeld anbefales. Er du ute etter et fengselsdrama uten like, gå for OZ, videre derfra kan jeg anbefale Six Feet Under og The Wire. Av Humor (+drama) er Scrubs en fin serie. Lenke til kommentar
-Tommy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 The Big Bang Theory Lenke til kommentar
Cryflopp Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Knallbra serie? Da anbefaler jeg 24 og The Shield, 2 helt fantastiske tv serier som jeg kan anbefale på det varmeste. Det er must see, det er kommet ut 7 sesonger av begge seriene så du skal ha mange gode timer foran deg her Lenke til kommentar
twarr Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Keep 'em coming! Har startet å se the mentalist nå, virker veldig bra Lenke til kommentar
moccamonii Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Lost, Simpsons, Friends, Scrubs, Kongen av Queens, One Tree Hill, The Cleaner, The OC, Criminal Minds Lenke til kommentar
Marbash Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Skal prøve alle :-) Takk for tips! Ser at det har kommet en helt ny som heter Flash forward, noen som har sett denne? har sett 9 min av den så langt (finnes kun en pilot så langt) og den virker veldig lovende. Spenningsserie. Jeg har også akkurat sett denne første episoden. Og for meg virker det også veldig lovende, så jeg må si at jeg gleder meg til å se fortsettelsen, og hvordan de skal prøve å løse dette opplegget. Lenke til kommentar
vivastar Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Flash Forward. Så første episoden igår å jeg satt igjen med et O M G fy f*** for en bra serie. Lenke til kommentar
tjotr Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Entourage - knall komiserie Ellers så MÅ du få med deg Lost og Flash Forward Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå