Gå til innhold

ser etter en ny KNALLBRA serie..

Anbefalte innlegg

Hei!

Har litt tid til overs om dagene, og leter derfor etter en ny knallbra serie som jeg kan se på. Kan gjerne likne litt på de seriene jeg allerede har sett alt av. Disse er:

Dexter, Prison Break, Las Vegas, Two and a half men, The big bang theory, How I met your mother, Heroes, House, Breaking bad, Burn notice, True blood, Entourage, Sons of Anarchy, Royal pains.

Ser på litt forskjellig med andre ord, alt fra spenning, til komedie og skrekk.

Håper på mange gode forslag :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Henger meg på anbefalingen av FlashForward, som virker som en lovende serie. Ser ellers at du mangler både 24 og LOST av mine favoritter på lista di, så jeg må selvsagt også fortelle deg at dette er to serier du definitivt bør gi en sjanse :)

Dette var mer eller mindre spenningsserier. Er du klar for å fordøye noe som er mer i retning drama, så anbefaler jeg både Oz og Sopranos.

Lenke til kommentar
Skal prøve alle :-) Takk for tips!

Ser at det har kommet en helt ny som heter Flash forward, noen som har sett denne? har sett 9 min av den så langt (finnes kun en pilot så langt) og den virker veldig lovende. Spenningsserie.

Jeg har også akkurat sett denne første episoden. Og for meg virker det også veldig lovende, så jeg må si at jeg gleder meg til å se fortsettelsen, og hvordan de skal prøve å løse dette opplegget. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...