Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Fullstendig galt for jente på 24 å ha sex med gutt på 16?

Gjest Guest_Jente24_*

Anbefalte innlegg

Regner da med at han smurte godt på og da :p

Han gjorde nok det. Tviler dog ikke for at det forekommer relativt hyppig i Finnmark, da. Er jo tilstadighet reportasjer i avisa om gamle menn som har seg med alt av jenter fra 12 år og oppover.

Trodde det var mer reinpulig på gamle menn der oppe :p

Endret av Absolut
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

For å si det sånn, så er jeg 22, og jeg ville nok ikke hatt sex med ei jente på 16, selv om det er lovlig og frivillig og alt det der...

Om det kunne skjedd er en annen sak da jenter på 16 har en tendens til å se ut som de er 18-20... "Du, før jeg feier over deg må jeg bare be om å få se noe legitimasjon" :p

Lenke til kommentar
Det jeg mente er at dersom en dame på 24 har sex med en gutt på 15/16 er det greit. Hvis det er en mann på 24 og jente på 15/16 år er han pedofil, gris, ekkel osv.

Nettopp. Akkurat det jeg har prøvd å få fram så mange ganger her i tråden, men hvorfor er det slik?

For meg ser det ut som om ingen har et ordentlig svar på det.

Lenke til kommentar
Jeg ser egentlig ikke helt hvorfor det er så spesielt bra for gutten? Er hvem som helst jente på 24 kun utelukkende positivt å ha sex med?
Det er jo ikke så mange gutter på 15/16 som får pult ei 24 åring da. Det er ikke utelukkende positivt å ha sex med en hvilken som helst jente på 24, men hvis de er fine så er det jo det. Og gutten tenner jo tydeligvis på henne så derfor er det bra for han.
Lenke til kommentar
For å si det sånn, så er jeg 22, og jeg ville nok ikke hatt sex med ei jente på 16, selv om det er lovlig og frivillig og alt det der...

Om det kunne skjedd er en annen sak da jenter på 16 har en tendens til å se ut som de er 18-20... "Du, før jeg feier over deg må jeg bare be om å få se noe legitimasjon" :p

Haha. Det er sikkert den ultimate mood-killeren :p

Lenke til kommentar

det er galt for en mann på 24 å ha sex med en på 16

men på en annen side ser jeg ikke noe problem med at en kvinne på 24 har sex med en 16 åring.

ref. (miss teacher bangs a boy, southpark)

ah, lol så ikke at noen kom meg i forkjøpet med den

Endret av Crex
Lenke til kommentar
Nettopp. Akkurat det jeg har prøvd å få fram så mange ganger her i tråden, men hvorfor er det slik?

Det er nok fordi det ikke er noe logisk grunn til at det er slik. Mulig det er fordi så mange jenter på 15/16 blir voldtatt at det automatisk blir sett på som voldtekt. Hvor mange gutter på 15/16 har blitt voldtatt av ei dame på 24.
Lenke til kommentar

Det er nok fordi det ikke er noe logisk grunn til at det er slik. Mulig det er fordi så mange jenter på 15/16 blir voldtatt at det automatisk blir sett på som voldtekt. Hvor mange gutter på 15/16 har blitt voldtatt av ei dame på 24.

Skjønner hva du mener, men nå er det ikke snakk om voldtekt, men om to personer som begge har lyst til å ha sex med hverandre. Ser dessverre ut til at ingen har et godt svar på dette.

Men er trådstarter fortsatt aktiv i denne tråden? Hun har jo bare kommet med et svar i hele tråden, som jeg har sett.

Lenke til kommentar

Jeg ser topic, og sier ja.

Nå skal det sies at jeg ikke vet noe om 16-åringens mentale alder, men selv om han er lovlig med tanke på den seksuelle lavalder, betyr ikke det at han er voksen nok til å ta de rette avgjørelsene. Det er sikkert ikke vanskelig å utnytte en hormonfylt 16 år gammel gutt.

Lenke til kommentar
Regner da med at han smurte godt på og da :p

Nja vet ikke helt. 

Er ikke uvanlig at 14, 15, 16 år gamle rånerips hiver seg i bilene til trålerguttene som bor hjemme og er full av pæng.

Sex og klamydia er liksom den eneste underholdningen i de små bygdene i nord. 

Tipper snitte på sex er 14-16 på jenter, og gjerne 18-19 på gutter. Mange begynner å røyke, drikke som 13-14-15år Ofte er det jenter som maser etter og få staket fitta si.

Greit ALLE er ikke slik, men alt for MANGE er det. Ordtaket "FETT E FETT!" kan passe inn for mange :p

Personelig syns jeg det høres motbydelig og ha sex med rånerips.

Men vil to stykk over 16 ha sex, så har jeg ikke noe mot det så lenge begge er med på det, og at de er sikret! Det er fult lovlig!

Endret av Lakshore
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Jente24_*
Bor mann på landet, eller på kyststripa i nord. Så er det helt vanlig at 16år gamle jenter drar rundt og puler alle guttene i nabolaget over 20 år. På kyststripa i nord er det vertfall ikke uvanlig at en på24 år er sammen med ei på 16.

Jeg trodde det var mindre akseptert at jenter på 24 puler gutter på 16.

Samme oppfatning som deg. Har aldri tenkt over at det er spesielt ille med 15/16årige jenter og eldre gutter, men heller nå hvor jeg som jente er eldst.

Bra for gutten. Han får nok mange hyggelige kommentarer av kompiser. :) Jævlig trist for jenta. Hvis hun ikke kan finne jevnaldrende som vil ligge med henne, syns jeg synd på henne.

Noen ganger ønsker man sex med noen fordi man tenner på h*n og personligheten, og ikke fordi det bare "passer seg". Skjønner at det er vanskelig å forstå, men nå har det seg faktisk slik at det er denne gutten som tenner meg. Jeg har aldri brydd meg om alder på sexpartnere før, inntil nå såklart hvor det er en veldig ung gutt det gjelder. Og at aldersforskjellen går nedover...

Jeg ser egentlig ikke helt hvorfor det er så spesielt bra for gutten? Er hvem som helst jente på 24 kun utelukkende positivt å ha sex med?
Det er jo ikke så mange gutter på 15/16 som får pult ei 24 åring da. Det er ikke utelukkende positivt å ha sex med en hvilken som helst jente på 24, men hvis de er fine så er det jo det. Og gutten tenner jo tydeligvis på henne så derfor er det bra for han.

Aner ikke om han tenner på meg.. ;) Og har ikke tenkt å finne det ut før jeg vet om dette er akseptabelt eller ikke for meg og min moral. Noe jeg altså må ha hjelp av andre til å vurdere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...