-kga- Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jente 24 og gutt 15/16 = JA Gutt 24 og jente 15/16 = NEI Jeg lider vist av dobbelt moral... Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Når jeg tenker meg om så skjønner jeg ikke hvorfor i alle dager det skulle være greit for en 24 år gammel dame å ha sex med en 15/16 år gammel gutt når det motsatte blir sett på som ekkelt, pervo, sykt og alle mulige andre skjellsord. Kunne noen vennligst forklare hvorfor det er greit for denne dama å ha sex med gutten? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kunne noen vennligst forklare hvorfor det er greit for denne dama å ha sex med gutten? Kan noen vennligst forklare hvorfor det IKKE er greit for denne dama å ha sex med gutten? Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kunne noen vennligst forklare hvorfor det er greit for denne dama å ha sex med gutten? Kan noen vennligst forklare hvorfor det IKKE er greit for denne dama å ha sex med gutten? WHAT? Er du helt teit eller? Leste du posten min? Hvorfor er det greit når dama er den som er eldst men ikke omvendt? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 WHAT? Er du helt teit eller? Øh, nei? Leste du posten min? Ja. Hvorfor er det greit når dama er den som er eldst men ikke omvendt? Jeg har aldri sagt at det ikke er greit for en 24 år gammel mann å samleie med en 16 år gammel jente. Lenke til kommentar
arnizzz Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Peis på . http://vodpod.com/watch/2218625-south-park-nice Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) HAHA, så jævla bra den episoden der. Endret 30. september 2009 av Cpt Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Benny: Hvorfor i alle dager svarer du på spørsmålet mitt når du ikke svarer på det jeg spør om da? Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Absolut: Les posten min om igjen du. Jeg har da ikke svart på spørsmålet ditt.. Jeg stilte bare et annet spørsmål. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvem svarer vel på et spørsmål med et annet spørsmål? Og hvis du ikke svarte på spørsmålet mitt så skjønner jeg ikke hvorfor du brukte "svar" knappen på innlegget mitt. Og for å svare på spørsmålet ditt: Det er ikke greit for dama å ha sex med gutten fordi det ikke hadde vært greit hvis det var omvendt. Lenke til kommentar
Cazzo Grande Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang. Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvorfor Absolut? Det er lovlig, og hvis begge vil må det værtfall være greit. Dette er opp til hver enkel. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Og du tror ikke at jenta på 16 ville ha sex med mannen på 24? Lenke til kommentar
Ducktoy Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang. Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel. Feil. Pedofili er seksuelle tiltrekninger mot prepubertale barn. Så vidt jeg vet er man ferdig med puberteten når en er 15/16. Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvem svarer vel på et spørsmål med et annet spørsmål? Og hvis du ikke svarte på spørsmålet mitt så skjønner jeg ikke hvorfor du brukte "svar" knappen på innlegget mitt. Som sagt svarte jeg ikke på spørsmålet ditt. Og for å svare på spørsmålet ditt: Det er ikke greit for dama å ha sex med gutten fordi det ikke hadde vært greit hvis det var omvendt. Hvorfor er det ikke greit for en 24 år gammel mann å ha sex med en 16 år gammel jente? Lenke til kommentar
Cpt Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Syns det er helt idiotisk at hvis en mann på 24 knuller ei 15/16 år gammel er han pedo med en gang. Trådstarter: Kjør på! Du er såpass heldig å være kvinne så du slipper pedo stempel. Feil. Pedofili er seksuelle tiltrekninger mot prepubertale barn. Så vidt jeg vet er man ferdig med puberteten når en er 15/16. Man er nok ikke ferdig med puberteten når man er 15/16 nei. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Og du tror ikke at jenta på 16 ville ha sex med mannen på 24? Ja. En av grunnene til dette er at hun får høyere sosial status av det. Lenke til kommentar
Pepsi Max Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Og du tror ikke at jenta på 16 ville ha sex med mannen på 24? Det kan godt hende det, de er begge lovlig. Lenke til kommentar
Mez Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Det er jo helt lovlig da, uansett om det er jenta eller gutten som er 16. Forskjellen er om det er sosialt akseptert i din gjeng og omgangskrets - er det ikke det, så bør du kanskje droppe det. Lenke til kommentar
Special P Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hvem svarer vel på et spørsmål med et annet spørsmål? Og hvis du ikke svarte på spørsmålet mitt så skjønner jeg ikke hvorfor du brukte "svar" knappen på innlegget mitt. Som sagt svarte jeg ikke på spørsmålet ditt. Og for å svare på spørsmålet ditt: Det er ikke greit for dama å ha sex med gutten fordi det ikke hadde vært greit hvis det var omvendt. Hvorfor er det ikke greit for en 24 år gammel mann å ha sex med en 16 år gammel jente? Fordi allmennheten ser på det som ekkelt, pedofilt og sykt. Og hvorfor brukte du svar-knappen på innlegget mitt når du ikke var interessert i å svare på spørsmålet mitt? Endret 30. september 2009 av Absolut Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå