Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Gjøre det slutt med kjæresten? (går i samme klasse)

Gjest Guest_Usikker_*

Anbefalte innlegg

Gjest Guest_Usikker_*

Hei.

Skal prøve å gjøre dette kort: Jeg er en gutt på 15 år. Har en kjæreste som jeg har vært sammen med i snart 2 år. Forholdet har ikke gått så bra det siste året. Det er MYE, da mener jeg MYE sjalusi fra hennes side, og det er mange ting vi er misfornøyde med. Vi snakker ikke så mye med hverandre lenger, blir bare noen "hva gjør du?" meldinger o.l.

Hun er sykt følsom og sjalu. Jeg vet ikke helt hvordan hun kommer til å reagere hvis jeg gjør det slutt, men slik som det er nå, tror jeg det er best for begge.

Jeg aner ikke hvordan jeg skal gjøre det. Jeg vil at hun skal forstå at det er det beste for begge, og ikke bare for meg.

Det som gjør det vanskeligere er at vi går i samme klasse og har samme venner. Noen erfaringer her?

Jeg bryr meg mye om hun. Jeg vil ikke gjøre hu vondt, men dette forholdet skader oss begge.

Hva bør jeg gjøre? Er redd jeg kommer til å angre og få dårlig samvittighet :(

Jeg har tenkt over dette lenge, men kommer aldri frem til noe.

Håper at noen som har vært i samme situasjon kan hjelpe meg litt.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vær direkte, og si det som det er. At dere ikke passer sammen lenger, og at du vil gjøre det slutt.

Det er ingen vits i å gå rundt grøten og prøve å sukkerdekke dette, etter som det som regel skaper mer problemer enn det løser.

Ja, du kommer til å få dårlig samvittighet, og ja du kommer til å angre noen ganger. Men det er en helt naturlig reaksjon som skjer alle etter endt langvarig forhold.

Men etter en stund vil du være glad for at du gjorde det. :)

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Takk for seriøst svar smurstafa :)

Jeg får se om vi får snakket om det og se hva hun føler om saken.

Men hvordan blir dette med å gå i samme klasse? Blir det ikke litt ekkelt? Da klarer jeg jo aldri å få bort den dårlige samvittigheten hvis jeg ser hun være trist hele tiden?

Lenke til kommentar
Gjest Trådstarter

Da var det slutt, men hu maser fortsatt på meg om å prøve igjen, og at vi kan klare å ordne det osv. Jeg vet at det ikke funker, vi har prøvd å fikse dette forholdet mange ganger. Hva skal jeg gjøre? Hvordan kan jeg få hun til å forstå?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...