fhines Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei! Jeg er på utkikk etter en grei bærbar PC som er til hjemmebruk f.eks. spilling ( Wow, CS osv.) Det er samme hva den veier og det er samme hvilken produsent som produserer den Veldig bra at den er stor, kan ta mye plass, har ikke noe å si. PC`en bør minimum ha 320 GB minne på harddisken, trenger ikke mer. Den må også være stoor mellom 16-19" helst. Jeg vil ikke stige over 8000kr... RAM minnet kan være rundt 4GB og batteriet skal være Litium-ion batteri. Pikslene må være over 1000 ca, for at det skal være grei grafikk til spilling . Kortleseren er jo grei å ha mye på.. og prosessoren må være den greieste å ha med å gjøre . Helst ikke Windows XP, greit med Vista/ WIndows 7 hehe. Er det noen som kan hjelpe meg med dette? Hadde vært fint, veldig vanskelig å finne akkurat den typen jeg beskriver her men... Bare send en link el noe. Takk. Endret 1. oktober 2009 av fhines Lenke til kommentar
program Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei. Denne kan være et alternativ. Endret 29. september 2009 av program Lenke til kommentar
fhines Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Hei. Denne kan være et alternativ. Takk! Men klarer du å finne en som har LED-skjerm..og brightview skjerm da?? og fortsatt rundt 8000kr hehe Endret 1. oktober 2009 av fhines Lenke til kommentar
larseman Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Denne? Endret 1. oktober 2009 av larseman Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå