lhlucky Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei. Jeg har nå i lengere tid planlagt å bygge en egen pc, og har lest flere guider til hvordan, så jeg har bestemt meg for å starte. Har ribba et kabinett, fra en data jeg hadde før, og jeg trenger anbefalinger til hovedkort. Maskinen skal i all hovedsak brukes til diverse grafiske arbeid (foto/film- redigering, 3D-modelering ol), så det bør ha støtte for et godt skjermkort, og mye minne. Kabinettet jeg har er av denne typen: Håper noen kan komme med en god anbefaling! (Ønsker gjerne anbefaling på en cpu som passer med hovedkortet) Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 hva slags psu sitter i den kassa og er det miditower eller MATX eller?? ville nesten heller anbefale å kjøpe alt nytt Lenke til kommentar
lhlucky Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Om jeg i såfall skal kjøpe alt nytt, har du et kabinett å anbefale sammen med hovedkort? Miditower er å foretrekke, og helst ikke noe over 500 kr Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 men hvor stort budsjett har du egentlig? om du skal ha alt nytt så burde du legge inn en 6-7000 Lenke til kommentar
L O G I M A N Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Glem det PB kabinettet. Det er garantert ikke etter ATX standarden. Skal 500kr på kabinett være med eller uten strømforsyning? Uansett Antec 300 er et kabinett som er svært bra i den prisklassen, men det har ikke strømforsyning med i prisen. Lenke til kommentar
lhlucky Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Har funnet et annet kabinett, og funnet strømforsyning. Det er et miditower. Budsjettet mitt kan vel strekkes et stykke, tenker meg at jeg kan strekke meg opp til 10 000 +/-. Lenke til kommentar
vesleengen Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=488612 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå