Punkyfish Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Skal jeg fjerne det klistermerket som sitter på oversiden på prosessoren? Tenkte kanskje det ville bli varmt og ta fyr eller noe... Klistermerket er på det grønne partiet på prosessoren og ikke over selve "prosessorhodet" som vifta skal kobles sammen med. Skal hjem å bygge nå snart, så jeg håper på raske svar!!! Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Det er et garantimerke eller noe slikt. Jeg spør egentlig fordi det ble nevnt tidligere i dette forumet at noen hadde fått ødelagt prosessoren på grunn av et klistermerke på prosessoren. Så da lurer jeg selvfølgelig på det er det samme som jeg har... Lenke til kommentar
intel_guru Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Dette klistremerket har ingenting å si på kjøleforholdene. Og ja, garantien faller bort om det står på klistremerket. Lenke til kommentar
Pluto Skrevet 25. januar 2002 Del Skrevet 25. januar 2002 Den er vel kjøpt fra databutikken? De har et slikt merke for å identifisere at CPU er kjøpt fra dem, og garantien bortfaller hvis du fjerner merket. Litt tvilsom praksis det der... Men det skader ikke å ha merket på, det går bra, så lenge det er festet på platen rundt coren. Lenke til kommentar
Punkyfish Skrevet 25. januar 2002 Forfatter Del Skrevet 25. januar 2002 Jepp, kjøpte XP 1800+'en min fra Datorbutikken... Takk for svarene. Da tar jeg sjansen på å la klistermerket henge på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå