Knut1991 Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Hei! Har så og si alltid kjørt sidesleik (eller hva nå du kaller det) men har lyst til å prøve noe nytt nå. Har fått god lengde på håret og har lyst til å prøve med på en "Zac Efron" stil, noe ala dette: btw (hockeysveis bak) Hvordan styler jeg det? Håret er kaotisk om morgenen, så hvordan "retter" jeg det ut ? Og hva slags hårprodukt virker best for dette? har søkt litt på nettet men får bare opp ukjente amerikanske merker, så har noen gode anbefalinger jeg kan lett få kjøpt hos nærmeste frisør? Takk for svar Lenke til kommentar
MST Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Rettetang+hårspray? Lenke til kommentar
Knut1991 Skrevet 29. september 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Rettetang? Har desverre ikke tid til å stå med rettetang om morgenen :/ Lenke til kommentar
AT1S Skrevet 29. september 2009 Rapporter Del Skrevet 29. september 2009 Rettetang? Har desverre ikke tid til å stå med rettetang om morgenen :/ Da må du jo bare kjøpe deg parykk, da Lenke til kommentar
MST Skrevet 30. september 2009 Rapporter Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Eller stå opp 15min før? Endret 30. september 2009 av MST Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå