Casual Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei Skal holde et foredrag i klassen om argumenter for krigen i Afghanistan, trenger hjelp til å å finne statistikker/stoff om antall drepte har gått ned eller ikke, bedre rettigheter for befolkningen osv. Skriv gjerne ned eller legg ut link. Jeg har googlet, men finner ikke konkrete statistikker derfor spør jeg her. Takker på forhånd! Endret 29. september 2009 av Casual Lenke til kommentar
NOddi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 For det første er det ikke krig i Afganistan. Det går under kategorien konflikt. Ett argument for er at å ha bla. norske soldater der nede til å holde ro og orden, uten noen soldater der nede kommer hele landet demmes til å gå i luta i løpet av 24t.. kunne kanskje vært en ide for amerikanerne og sende folk med litt lenger erfaring enn 2 måneder på opplæring sntes jeg da.. !! Lenke til kommentar
KS Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 For det andre så er det faktisk en krig. Lenke til kommentar
Thymo Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 http://en.wikipedia.org/wiki/War_in_Afghan...80%93present%29 Njaa... 'Ekke helt sikker på om det er krig i Afghanistan... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå