Gjest Guest_gjest_* Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Istad så hadde jeg sittet i ro i ca. 15 minutter på pcen, så gikk jeg på kjøkkenet også plutselig ble alt svart for meg og jeg bli dritsvimmel og tror jeg var borte i ca 5 sekunder. Jeg falt og slo hodet i kjøkkenbordet (gjør ikke vondt). Men hva skjedde egentlig? Lenke til kommentar
Gjest Gjest_trådstarter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kan også legge til at jeg er en over gjennomsnittet aktiv person, men jeg har i det siste spist veldig lite. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lavt blodsukker? Lavt blodtrykk? To muligheter, i hvert fall. Lavt blodtrykk kan komme over deg på et sekund og være borte igjen like fort, har jeg erfart i hvert fall. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Om du har spist lite og reiser deg brått kan hodet få litt lite blod, og man ser svart og blir svimmel. Har skjedd av og til med meg også. Lenke til kommentar
Gjest trådstarter Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Om du har spist lite og reiser deg brått kan hodet få litt lite blod, og man ser svart og blir svimmel.Har skjedd av og til med meg også. Det var nok det som skjedde, ja. Hendelsen var både litt skremmende, og litt morsom egentlig. Særlig for broren min som sto å så på, og bare sto der med store øyne. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. Jeg har stengt denne tråden da jeg ikke anser førsteposten for å være av sensitiv art. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. dette skal som vanlig ikke kommenteres i tråden men kan gjerne tas på "Personlig Melding". Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg