Gå til innhold

Uncharted 2 reviews!


UrgeLoL

Anbefalte innlegg

Gleder meg meget til å få spille dette, og de endeløse anmeldelsene som ikke gjør annet enn å rose spillet opp i skyene gjør ikke akkurat vente tiden noe kortere.

 

Eurogamer.net 10/10

 

Whether or not the multiplayer sticks, however, is arguably a footnote, because at the core of Uncharted 2 is an action-adventure masterpiece whose minor flaws are washed away on a tide of rhythm and spectacle - one that would still be an essential experience even without the option to pull your friends off cliffs and play capture-the-heirloom. For over a dozen pulsating hours, Nathan Drake is among thieves, just as Naughty Dog was when it made the first game by ransacking surrounding genres. By the end of Uncharted 2 though, Drake has found his place in the world, and so has the developer - among giants.

 

Ign.com 9.5/10

 

9.5 Presentation

Fantastic cutscenes tell a very good if not perfect story.

 

10 Graphics

Absolutely the best of the best these days. Your jaw will drop.

 

9.5 Sound

Great weapon effects, fantastic voice acting and a mostly brilliant (though sometimes overdone) soundtrack.

 

9.5 Gameplay

Great gunplay, stealth works very well (mostly), the puzzles are rewarding and, maybe even best of all, a killer online component.

 

9.5 Lasting Appeal

The game is give or take about 10 hours in length, which feels right, but then there's the multiplayer. Yes, you will be hooked.

 

 

1up.com A+/A+

 

Uncharted 2 is simply a vast improvement over its predecessor, and it's a damn great PS3 game. Let's leave the "are games art?" question for another time; what Uncharted 2 proves is that games are, at the very least, craft. Just as Raiders is Spielberg at the top of his game, Uncharted 2 is Naughty Dog at the top of theirs, and further proof that they are masters of their craft.

 

G4tv.com 5/5

 

While the multiplayer components are outstanding, the real price of admission is the single-player campaign that should stand up over time as a seminal achievement on the level of Final Fantasy VII, GTA III or Half-Life. Uncharted 2 delivers on what so many other games just promise: Immersion. Lost not just in a world but in a collective fantasy of the impossible made viable. That 8-year-old me in the movie theater sat yearning for the adult world to be as filled with adventure, discovery and importance as what I saw on screen. Well-situated in my 30s, content with good health and a paycheck, I pine nostalgically for when life still held that pre-adolescent potential. For the hours I played Uncharted 2, those two selves were bridged in a wonderful equanimity, a digital compromise.

 

På metacritic har nå spillet ett snitt på 98/100 basert på 18 reviews. Noe som er meget bra.

 

Link

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Utdrag fra det siste i VG-anmeldelsen:

 

"«Uncharted 2» er både et teknisk og grafisk vidunder, en studie i spillutvikling som håndtverk, en heidundrende actionfest, en storslagen oppdagelsesferd og en feiende flott historie.

 

Det er markant bedre enn forgjengeren på alle mulige måter, og det ruver et hode over alt annet jeg har spilt så langt i år.

Nok sagt. Kjøp det. Elsk det."

Lenke til kommentar

Han som skrev anmeldesen ifra vg/dagbladet ( husker ikke helt) brukte ca 11 timer på det. Etter det jeg husker så brukte jeg ca 7 timer på uncharted. så det er litt lenger enn enern. Jeg personlig synes de kunne greid å pressa spillet til ca 15 timer. Men jeg trur vi alle sammen kommer til å få en knall bra spilloplevelse som vi kommer til å huske i LANG tid fremover.

Lenke til kommentar

Spillmagasinet ga spillet 5.

http://www.eurogamer.net/articles/uncharte...s-review?page=3

 

Etter å ha lest anmeldelsen så synes jeg den ikke var like god som mange av de andre jeg har lest. "Dessverre, og nå mener jeg virkelig dessverre, holder ikke brorparten av kampene samme høye nivå som resten av spillet. De er ikke dårlige, de er bare ikke like gode som i et dedikert skytespill (for eksempel «Gears of War»). " hva faen!?? Gears of war har bedre "kamper" enn uncharted 2? har spillt gears of war, og jeg må si at uncharted 1 har mye bedre kamper enn gow!

Synes virkelig det der var en litt rar begrunnelse.

Men alle har jo forskjellige meninger så klart:)

Lenke til kommentar

Må si disse meeget gode anmeldelsene økte min interesse for spillet betraktelig. Men har et spørsmål til dere som har mer peiling; Jeg har ikke spilt Uncharted 1, bør jeg gjøre det før jeg begir meg ut på 2'ern?

Vet at nå vil mange av dere svare at jeg selvsagt bør det, fordi 1'ern også er det fabelaktig spill, men sett bortifra det, er det en gjennomgående historie o.l. som gjør at jeg bør få med meg det første spillet først?

Lenke til kommentar
Må si disse meeget gode anmeldelsene økte min interesse for spillet betraktelig. Men har et spørsmål til dere som har mer peiling; Jeg har ikke spilt Uncharted 1, bør jeg gjøre det før jeg begir meg ut på 2'ern?

Vet at nå vil mange av dere svare at jeg selvsagt bør det, fordi 1'ern også er det fabelaktig spill, men sett bortifra det, er det en gjennomgående historie o.l. som gjør at jeg bør få med meg det første spillet først?

 

Jeg synes du definitivt bør spille 1'eren først. Ikke bare med tanke på at det er det første spillet, men også for at du kan danne et perspektiv av karakterene som også er med i Uncharted 2. Og, har du en PS3, så bør det ligge i samlingen din ;)

Lenke til kommentar

Lønner seg så absolutt å ha spilt i gjennom 1´ern. Har selv nettopp fullført den for 2. gang som oppvarming. I tillegg får du en masse U2 dollars som du kan bruke til å kjøpe ting i spillet.

Tror at du får $20.000 for en saved-file av Uncharted 1 og hele $80.000 for å ha fullført spiillet.

 

IT-avisen er ute med sin anmeldelse :D

Endret av praystation
Lenke til kommentar

Så dere gamer sin review?... Skal ikke nekte folk å føle hva de vil, men jeg må si at jeg VELDIG ofte føler meg uenig i hva de mener, og derfor leser jeg aldri deres anmeldelser mer. Kan være at jeg har helt annen spillesmak enn de som jobber for gamer, og jeg kan nevne en håndfull andre sider som ofte føler det samme for spill som jeg gjør. Gamer er for meg blitt en side jeg sjekker hva som er kommet ut digitalt på fredager ^^

Lenke til kommentar
Så dere gamer sin review?... Skal ikke nekte folk å føle hva de vil, men jeg må si at jeg VELDIG ofte føler meg uenig i hva de mener, og derfor leser jeg aldri deres anmeldelser mer. Kan være at jeg har helt annen spillesmak enn de som jobber for gamer, og jeg kan nevne en håndfull andre sider som ofte føler det samme for spill som jeg gjør. Gamer er for meg blitt en side jeg sjekker hva som er kommet ut digitalt på fredager ^^

 

Er ikke selve anmeldelsen som er problemet, de får nå mene hva de vil, men alle de såkalte forstå-seg-på-erne som skal forsvare karakteren for enhver pris. De rakker ned på alle andre som er uenige i anmeldelsen og hever seg over dem. Påstar at alle er fanboys, at spillet er overhypet, at man ikke respekterer andres meninger også er de ikke det spor bedre selv. De har vel like lite grunnlag til å si at spillet er dårlig som de som sier at det er bra. Patetisk

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...