mrDave Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei, jeg sitter nå med min PS3 Slim koblet opp mot TV´n via HDMI kabel. Jeg sitter og spiller Fifa 10 demo (uans) ,pluttselig blir skjermen svart under kampen. Første gang dette skjedde kom bildet tilbake igjen innen 5 sek. Men nå kommer det ikke tilbake igjen. Har noen opplevd dette før? Evnt, løsninger? Ja.. kablene er plugget i. EDIT: Jeg har prøvd på 2 tver. Det samme skjer... Endret 1. oktober 2009 av dih Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 dårlig kabel ville jeg hatt som hovedmistenkt i denne saken, vel iallfall vis problemet skjer under mer en bare fifa spilling, vis det kun er under fifa så høres det ut som feil i programmet/spillet Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Leste på et amerikans forum. At HDMI porten kan være brent, men det skjer vel bare hvis konsollen er på? Nei, det skjer ikke bare under FIFA. Nå finner ikke Playstationen HDMI i det hele tatt... Lenke til kommentar
Manu333 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har du ikke en hdmi kabel i huset som du kunne testet da? har aldri hørt noe om at hdmi porten kan være brent. Men kan sikkert stemme. Tipper at det er skader på kabelen. Lenke til kommentar
TrippleNipple Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Har samme problemet selv. prøvd 2 forskjellige kabler, ene var helt ny Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Jeg har bare en kabel her. (den er fra DX til 40 kroner ) Så jeg får vel håpe at det er kabelens feil .. Lenke til kommentar
Ninjahamster Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har du funnet ut av problemet? Lenke til kommentar
mrDave Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Ja, det var kabelen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå