Anders Leipsland Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Siden M2 i Opera er møkkadårlig trenger jeg en ny email klient. Likte egentlig M1 i Opera 6 godt så jeg er på utkikk etter noe lignende. Altså: - liten, enkel og effektiv POP3 klient - må kunne sjekke flere kontoer kjapt og effektivt, men mailene må havne i forskjellige innbokser - ingen spy/adware ! - Må kjøre under winXP/2000 - Bør ta lite ressurser - Må kunne sende og motta vedlegg. Og nei, Eudora og Outlook / Outlook Express vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 20. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 20. mai 2003 Access points'ene. Jeg vil ha EN innboks per mailkonto. Ser ikke noe poeng i å lese emailene 15 ganger i diverse access points. Er klar over mange synes denne er glimrende, men jeg har aldri blitt venn med den og klarer neppe å bli det med det heller. Lenke til kommentar
gastingen Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 pine, Program for Internet News & Email. http://www.washington.edu/pine/ Lenke til kommentar
godsairforce Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Og nei, Eudora og Outlook / Outlook Express vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå