digernes Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Fikk den eposten der jeg og. Får de hele tiden! Har fått ekstremt mange fra afrikanere som har dødd, og jeg var visst nok eneste arving. Lenke til kommentar
torbjornen Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Mailboksen vert fort full av spam, men det ville verkeleg vore noko om den kunne bli stappa full av britiske pund. Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Vant nokre dollar i dag eg og, mottar slike e-postar omtrent kvar dag. Det løgnaste er når folk går rett på Lenke til kommentar
kaffebryggare Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Aldri mottatt spam på min nyeste e-post-adresse. God bless Gmail. Lenke til kommentar
Perrern Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Aldri motatt spam noen gang jeg. har hatt samme email i snart 10 år. Takk gud for inviklet epost adresse Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 90 prosent av all e-post som sendes er jo spam....... Har dykk sett eksemplet på spam hos Wikipedia Lenke til kommentar
Dofty Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Aldri mottatt spam på min nyeste e-post-adresse. God bless Gmail. Enig! Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 90 prosent av all e-post som sendes er jo spam....... Har dykk sett eksemplet på spam hos Wikipedia Har du ikke skaffet deg en Megadik enda?! Lenke til kommentar
HauksA Skrevet 9. oktober 2009 Del Skrevet 9. oktober 2009 Spam, hva er det? - [email protected] Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 En må da vel registrere seg feil plass for å få spam..? har hatt samme hotmailkonto i 9 år og får aldri noe jeg ikke har bedt om. Lenke til kommentar
kris98 Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 En må da vel registrere seg feil plass for å få spam..? har hatt samme hotmailkonto i 9 år og får aldri noe jeg ikke har bedt om. Ikke egentlig. Bare du legger ut emailen din på en side som blir indeksert hos google kan visse spam-botter hente inn derfra. For eksempel om du legger den ut her på diskusjon.no. Lenke til kommentar
apegryn Skrevet 10. oktober 2009 Del Skrevet 10. oktober 2009 kanskje jeg er heldig da.. Jeg er registrert på et utall ulike fora o.l. Lenke til kommentar
dooer Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 Ja jeg har vunnet 1000000 mange ganger,men også 300dollar 10 000 og en masse andre summer,men de skal ha alle detaljer i visakortet,så det er vel en bløffmaker,skulle ikke fått holdt på sånn i så mange år..Noen sende vel kortnr sitt og blir lurt og tappa for kr regne eg med. Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 jeg vant nettopp 6 billioner dollar jeg det er kos vett, noen som vil dele? Lenke til kommentar
Alexhoop Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 HAHA ole_marius, den videon du linka var genial da;) he-he XD Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 3. mai 2010 Del Skrevet 3. mai 2010 HAHA ole_marius, den videon du linka var genial da;) he-he XD Lenke til kommentar
dooer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Fikk den eposten der jeg og. Får de hele tiden! Har fått ekstremt mange fra afrikanere som har dødd, og jeg var visst nok eneste arving. Har ikke bestilt medlemskap her,men ble trekt 319 kr på konto,så dette her var lite seriøst og vil bli anmeldt.. Lenke til kommentar
dooer Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Til redaksjonen/moderator.Dette er svindel!! syns ikke det er noe stas å bli lurt for 319 kr når eg ikke har meldt meg inn som noe medlem,vil ha de tilbakeført disse kr ellers vil det bli politianmeldt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå