d-duppsko Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Lurer på en ting.... Jeg har en C905 som blei druknet i vaskebøtta for en stund siden, meldte dette til forsikringa og fikk ny mobil tilsendt. Nå har den gamle liggi til "tørk" i et par måneder og jeg tenkte jeg skulle prøve den igjen for å se om det kanskje hadde blitt liv i den. Den starter opp og funker sånn delvis, men det står bare inaktivt simkort på skjemen, også har jeg et merke oppi i hjørnet av et telefonrør med rød strek over seg... Er det mulig å få denne igang igjen eller er den bare å kaste/bruke som deletelefon?? Eventuelt hvordan! Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 meldte du ifra IMEI-nummeret til politiet/forsikringsselskapet da du fikk oppgjøre tror jeg du bær se den telefonen som tapt. Lenke til kommentar
d-duppsko Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 De hadde imei nummeret lagret... men er det mulig å få den låst opp igjen så lenge den har vært låst?? Eller må det legges inn ny imei? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 djeg kan umulig se for meg at du får lagt inn nytt imei-nummer. du kan sikkert høre med politiet om de kan åpne den igjen men da bør du være forbredt på at forsikringsselskapet vil ha igjen pengene sine. Lenke til kommentar
d-duppsko Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 da får jeg la den ligge i skuffen en stund... Bruke den som delemobil eventuelt... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå