Super-Nisse Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei, sim-korte mitt ble ødelagt for en uke siden ca... Da kom det tast inn pinkode, eg gjør det, og så kommer det sim kort registering mislykket... Nå fikk jeg helt nytt, og det samme kommer opp. ( JEg har prøvd på forskjellige telefoner.... Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 kjøpte du? simkort skal være gratis. men uansett så har trolig selger glemt å trykke på send bestillingen. gjort den feilen selv Lenke til kommentar
Super-Nisse Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Altså, jeg har fått kortet... Men problemet er at det er ØDELAGT! Veldig irriterende av netcom! Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 er det fysisk ødlagt? ser du skaden på kortet? er den knekt? Lenke til kommentar
Bretteville Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Altså, jeg har fått kortet... Men problemet er at det er ØDELAGT! Veldig irriterende av netcom! Fikk du SIM-kortet i posten? Kjøpte du det i butikk? Hvilken feilmelding får du når du setter inn SIM-kortet og slår på telefonen? Hvis du fikk kortet i posten, har du lest brevet som fulgte med? Lenke til kommentar
Rusher Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Evnt ring Netcom å spørr Kan være noen tastetrykk bare. Lenke til kommentar
Baab Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Altså, jeg har fått kortet... Men problemet er at det er ØDELAGT! Veldig irriterende av netcom! Fikk du sim-kortet i posten fra Netcom, er det ikke aktivert, fordi dette ikke er noe Netcom gjør med sim-kort som sendes i posten. Da må du ringe 05050 for å ordne dette. Dette står forævrig i brevet som følger med sim-kortet. Fikk du det hos forhandler, glemte han å registrere det, eller så gjorde en feil under registreringen. Du må da gå tilbake til forhandleren og be han rette opp i feilen. Endret 1. oktober 2009 av Baab Lenke til kommentar
Grobbie Skrevet 7. oktober 2009 Del Skrevet 7. oktober 2009 jepp, sjekk med butikken så fikser de det veldig raskt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå