Gå til innhold

Hvorfor går jeg ikke ned i vekt?


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri følt at jeg trengte å slanke meg, men jeg ville fjerne litt magefett før sommeren og gjorde derfor et par endringer.

 

Kuttet ut alt av søtsaker med unntak av noen få tilfeller. Helgekos er heller ikke lov. Grunnen til at jeg gjorde det slik er at det er lettere å kutte ut snop når man aldri spiser det. Søtsuget slipper taket etter en stund.

 

Sluttet å spise ris, poteter og liknende ved siden av kjøttet og byttet det ut med kun grønnsaker i stedet.

 

Mindre juice. Kun skummet melk.

 

Funket bra for min del.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for mange gode forslag, men jeg må bare understreke at slankingen har gått på skinner helt fra oktober til ca. påske. Altså har jeg gjort det riktig hele tiden, og selv om jeg fortsatt gjør det samme, har vekttapet stoppet opp. Derfor tenker jeg at det ikke kan være metoden det er noe feil med, i og med at det har gått som smurt så lenge.

 

Jeg er enormt nøyaktig med alt jeg spiser, og veier hvert gram føde jeg tar til meg. Har med meg vekt og matdagbok samme hvor jeg går, og synes faktisk det er ålreit å ha såpass god kontroll. Det er med andre ord ikke skjulte kalorier som sniker seg inn i kosten min.

 

Det jeg lurer på, er hva som kan ha ført til denne bråstoppen? Jeg gikk ned over 10 kilo på denne måten, i jevnt og fint tempo, men så sa det stopp. Det forundrer meg.

 

Om det hjelper å øke kaloriinntaket tviler jeg på. Har lagt meg et par-tre hundre over der jeg pleier å ligge de siste par ukene, men det hjelper heller ikke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...