Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Bygge pc LIVE

Anbefalte innlegg

Hei nettop fått alle delene mine til pc.

jeg har Antec nine hundred two

Intel Core I5 750

Corsair Dominator

Asus P7P55D hovedkort

Chieftech CFT 750 14cs

RAdeon 4890 1GB Sapphire.

Deep specs bare spåør :)

Sitter på den bærbare pcen min og bygger og instalerer på en annen 3 tasks :)

Hva må jeg vite før jeg begynner og bygge??

Noe gode tips??

mer spørsmål under vei

JEg er litt usikker på om jeg har kommet riktig på askinen fungerer ikke :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ok, å hjelpe deg steg for steg med ting du fint kan finne ut av selv blir litt på kanten. Hvordan du monterer en harddisk i kabinettet ditt? Ærlig talt.

Guiden du finner på HW.no fungerer greit, men du må selvfølgelig tenke litt selv også :)

Skrujern med magnet fungerer fint, CPU sitter som den skal når du har funnet ut av hvordan modellen du har skal sitte og deretter har festet denne etter gitt fremgangsmåte. Kort fortalt, under CPU sitter mange små pinner som igjen skal ned i sokkelen på HK. Innimellom disse pinnene finnes det små "spor" som skal stemme med tilsvarende i sokkelen som også bidrar til at CPU kùn kan festes i èn posisjon.

Stikkord: Ikke bruk makt. Gjør ting i riktig rekkefølge, vær strukturert og tenk litt i forveien så går alt finfint.

Lenke til kommentar

Hvis 902 er likt mitt 900 er det ikke vits å ta ut hardisk bay'en. Bare stikk hardisken inn fra baksiden i sporene som er der og skru de fast. Personlig tok eg ut bay'ene uansett for å stokke litt om på hvor viftene var i forhold til skjermkort og optisk drev, men det var ikke værre enn å løsne noen skruer det òg.

Endret av Crazymech
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...