ingerlisewalle Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Fin følelse av bevegelse - og glimrende blikk på hestejenta! Psst - husk maks 1280px på lengste side - er litt store, de her. Flotte hestebilder. Den badene gutten ser nesten ut som en liten engel (kjerub?) Psst - husk maks 1280px på lengste side - er litt store, de her. Jeg kunne kanskje uttrykt meg klarere i utfrodringstekten ... Det som er meningen er ihvertfall maks 1280 i bredden på liggende bilder og maks 1280 i høyden på stående bilder. Tom Tusen takk for både kommentar og påminnelse. Har stilt inn slik at bilderedusering skal skje atomatisk, men bare på liggende bilder, hehe, og da glipper jeg stadig på stående. Har fikset Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 4. oktober - Myrk ISO 400 f/3.2 1/5000 sek. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Rimelig flott hest der der da. Nesten for mye hvitt og grått til å være fjording, er det alderen? Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Jeg likte dette. Flotte høstfarger! Hadde den hatt litt mer tradisjonelle fjordingfarger ville den forsvunnet litt i bakgrunnen tror jeg. Bra fanget. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 4. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2009 Rimelig flott hest der der da. Nesten for mye hvitt og grått til å være fjording, er det alderen? Jeg likte dette. Flotte høstfarger! Hadde den hatt litt mer tradisjonelle fjordingfarger ville den forsvunnet litt i bakgrunnen tror jeg. Bra fanget. Det er en gråfjording, så han er akkurat som han skal være:) Tusen takk for kommentarer Veldig koselig. Lenke til kommentar
Petteram Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fine hestebilder her Ingerlise:-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Det er en gråfjording, så han er akkurat som han skal være:)Der ser du hvor mye jeg vet om hest. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 5. oktober - Mi mama ISO 400 f/3.2 1/640 sek. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Så blid hun er. Veldig fint portrett, Inger Lise. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 5. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 5. oktober 2009 Så blid hun er. Veldig fint portrett, Inger Lise. Ligger i familien det vettu Eirik Takk, hun ble iallefall veldig fornøyd selv, og det er jo alltid et godt tegn. Lenke til kommentar
d0ppler Skrevet 5. oktober 2009 Del Skrevet 5. oktober 2009 Jeg liker Hestejenta! (bildet altså, motivet kjenner jeg ikke). En veldig fin ro og harmoni i det bildet, og man ser at jenta liker det hun driver med. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 6. oktober - Bilde på bilde ISO 400 f/3.2 1/30 sek. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 6. oktober - Bilde på bilde En moderne vri på et gammelt tema. Tom Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Dette var et stilig bilde. Bra redigert! Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 6. oktober - Bilde på bilde En moderne vri på et gammelt tema. Tom Dette var et stilig bilde. Bra redigert! Tusen takk for kommentarer iamluka: Hehe, er ikke ofte jeg er så nøye med redigering, men her måtte det jo til for å få frem poenget mitt :!: Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 6. oktober 2009 Del Skrevet 6. oktober 2009 Har sansen for Bilde på bilde, spesielt at den var redigert og ikke "the real deal". Måtte tenke meg om en gang da det ved første øyekast så ekte ut. Fin redigering altså! Tror du glemte å redigere skjerm #3? Uansett, me like Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 7. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2009 Har sansen for Bilde på bilde, spesielt at den var redigert og ikke "the real deal". Måtte tenke meg om en gang da det ved første øyekast så ekte ut. Fin redigering altså! Tror du glemte å redigere skjerm #3? Uansett, me like Tusen takk for kommentar Hehe, glemt, eller bare lat? (Var ikke meningen at du skulle se det ) Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 8. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 8. oktober 2009 7. oktober - Behind the mask ISO 400 f/2.8 1/8 sek. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Folk ser ut til å slå hverandre ihjel med portretter her. En liten takk for sist til iamluka eller? Morsomt grep for å unngå et "standardportrett". Da mener jeg den "greia" over hodet. Selektiv farge er jeg litt ambivalent til. Fokus ser ut til å sitte der det skal i alle fall. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Spennende positur! Fokus kunne vært bittelitt lenger bak, så det blir øyet og ikke håret, og er heller ikke helt sikker på den selektive fargen. Totalt sett ble det uansett et intenst portrett - me like! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå