ingerlisewalle Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Bruker: ingerlisewalle Blenderåpning: 50mm Deltakernivå: Pingle Utstyr: Nikon D200, Nikkor 50mm f/1.8, blits, stativ og lignende. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 1. oktober - Hest med høstman ISO 320 f/3.5 1/60 sek. Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Falt i smak! Klarte ved første øyekast ikke se om det var flammer(type stjerneskudd) eller strå. Er jeg på jordet? Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Falt i smak! Klarte ved første øyekast ikke se om det var flammer(type stjerneskudd) eller strå. Er jeg på jordet? Hehe, det er manen til en hest Lenke til kommentar
Eirik Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Hest, strå, flamme.. ikke så stor forskjell Meget fint bilde! Jeg likte det, selv om jeg ikke så hva det var Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Hest, strå, flamme.. ikke så stor forskjell Meget fint bilde! Jeg likte det, selv om jeg ikke så hva det var Hehe, nei du sier noe der Tusen takk for hyggelig kommentar Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kan ikke huske å ha sett en hest avbildet slik før. Pluss for oppfinnsomhet. Synes fargestøyen gjør seg bra her. Lenke til kommentar
FunFact Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Meget spennende! Stramt, og eksplosivt. Bra lys. Gleder meg til fortsettelsen! Lenke til kommentar
Johnny™ Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 oh, ser frem til å følge denne gjennom oktober. Du holdt et høyt nivå forrige runde, og begynner like bra denne gang. Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 2. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 2. oktober 2009 Kan ikke huske å ha sett en hest avbildet slik før. Pluss for oppfinnsomhet. Synes fargestøyen gjør seg bra her. Meget spennende! Stramt, og eksplosivt. Bra lys. Gleder meg til fortsettelsen! oh, ser frem til å følge denne gjennom oktober. Du holdt et høyt nivå forrige runde, og begynner like bra denne gang. Tusen takk alle sammen, utrolig koselig å få god tilbakemelding. Kan nok ikke love gode bilder hver dag. Hadde rett og slett veldig flaks i går, kom hjem fra ridetur ganske sent i går kveld, hadde kjempe lite strøm på kamera. Fikk tatt to bilder før batteriet var tomt, og dette var det første. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Morsom hard og rå tekstur, som fader ut i mørket. Er det strå, hår, makrobilde av pels eller hva? Liker den harde følelsen i bildet - åpen for tolkninger og maner til ettertanke. Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Morsom hard og rå tekstur, som fader ut i mørket. Er det strå, hår, makrobilde av pels eller hva? Liker den harde følelsen i bildet - åpen for tolkninger og maner til ettertanke. Det ser ut som du vet hva det er. Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Hun har jo skrevet hva det er bilde av i bildetittelen! Uansett; tøft bilde, før jeg scrollet ned og så hele bildet minnet det om fyrverkeri, så minnet det om en kornåker. Leste tittelen, og plutselig ble det en man... Me like! Som k.n.b nevnte gjorde fargestøyen seg godt. Lenke til kommentar
iamluka Skrevet 2. oktober 2009 Del Skrevet 2. oktober 2009 Må henge meg på resten her og si at dette liker jeg. Trodde først det var strå (som også ble nevnt tidligere). Veldig fin effekt du har fått med lyset. Fortsett sånn Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 2. oktober - Hestejente ISO 329 f/3.5 1/1500 sek. Endret 4. oktober 2009 av ingerlisewalle Lenke til kommentar
mushi Skrevet 3. oktober 2009 Del Skrevet 3. oktober 2009 Fantastisk uttrykk på jenta! Ser helt hypnotisert ut Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 Fantastisk uttrykk på jenta! Ser helt hypnotisert ut Hehe, på en måte så er hun vel det også Lenke til kommentar
ingerlisewalle Skrevet 3. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 3. oktober 2009 (endret) 3. oktober - Badeplask ISO 400 f/3.2 1/15 sek. Jaja, ikke helt klart dette, var veldig vanskelig å jobbe med en meget bevegelig gutt og lite lys. Valgte dette likevel fordi jeg likte så godt utrykket han lager, hvor gøy er det ikke å plaske i vannet? Endret 4. oktober 2009 av ingerlisewalle Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Fin følelse av bevegelse - og glimrende blikk på hestejenta! Psst - husk maks 1280px på lengste side - er litt store, de her. Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 4. oktober 2009 Del Skrevet 4. oktober 2009 Flotte hestebilder. Den badene gutten ser nesten ut som en liten engel (kjerub?) Psst - husk maks 1280px på lengste side - er litt store, de her. Jeg kunne kanskje uttrykt meg klarere i utfrodringstekten ... Det som er meningen er ihvertfall maks 1280 i bredden på liggende bilder og maks 1280 i høyden på stående bilder. Tom Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå