Biosd Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Heisann, har tenkt en del god stund på å starte et firma som tilbyr forskjellige tjenester innenfor media. Vi skal blandt annet drive med foto, webdesign, grafisk profilering av bedrifter, video. Nå er vell navn noe av det viktigste en bedrift har. Når jeg først skal starte noe så skal jeg gjøre det ordentlig. Så lurt jeg på om dere har noen tips om hvordan jeg skal kunne klare å utforme et navn ut av de få opplysningene jeg har oppgitt. - Biosd Endret 29. september 2009 av Biosd Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 La oss si at ditt navn er Pål Abrahamsen, da kunne kanskje bedriften hatt navnet PA Media f.eks. veldig enkelt men. Du kan se litt på hvordan andre media bedrifter har gort det. Lenke til kommentar
Biosd Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 La oss si at ditt navn er Pål Abrahamsen, da kunne kanskje bedriften hatt navnet PA Media f.eks. veldig enkelt men. Du kan se litt på hvordan andre media bedrifter har gort det. Tenkte på det samme med en gang, men nå er vi flere i prosjektet da. Ulike personer som tar seg av ulike oppgaver så det blir litt vanskelig å gjøre det på den måten. Men takk for forslaget (-: Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Medieskaperen, eller Medieskaper'n Lenke til kommentar
Biosd Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Medieskaperen, eller Medieskaper'n Liker forslaget ditt, men synes det høres mer ut som en ungdomsbedrift eller noe lignende. Lenke til kommentar
Frigg33 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kanskje du kunne tatt navn fra dyreriket? Noe à la det Mozilla har gjort med Firefox?.. SteelPig Media f.eks. .. hehehe Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Flowtek Tecto Elevo Evotec Castcom Lenke til kommentar
Biosd Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Kanskje du kunne tatt navn fra dyreriket? Noe à la det Mozilla har gjort med Firefox?.. SteelPig Media f.eks. .. hehehe Haha, ikke så værst idè faktisk. FlowtekTecto Elevo Evotec Castcom Ganske gode forslag som kan jobbes litt med i.o.m at de fleste av dem er registrerte bedrifter fra før. Alt fra yoga matter til luftkompressorer. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Ingen norske firmaer som heter Tecto Du kan jo evt. legge til media, graphics eller design på de forslagene. Flowtek Media/Graphics/Design Tecto Media/Graphics/Design Elevo Media/Graphics/Design Evotec Media/Graphics/Design Castcom Media/Graphics/Design Lenke til kommentar
FlinkeFreddy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spill på at du er norsk ? For å skille deg ut! Norge har jo alltid vært kjente for design (tro det eller ei, bor i Kr.sand, som er en stor selvmotsigelse til det jeg sa) Norwegian Media Labs MediaNorway iMedia (ja høres dumt ut når alle skal sette en i foran alt, men er jo "in") Norway Media Creation Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå