Gå til innhold

Navngi en media bedrift

Anbefalte innlegg

Heisann,

har tenkt en del god stund på å starte et firma som tilbyr forskjellige tjenester innenfor media. Vi skal blandt annet drive med foto, webdesign, grafisk profilering av bedrifter, video. Nå er vell navn noe av det viktigste en bedrift har. Når jeg først skal starte noe så skal jeg gjøre det ordentlig. Så lurt jeg på om dere har noen tips om hvordan jeg skal kunne klare å utforme et navn ut av de få opplysningene jeg har oppgitt.

- Biosd

Endret av Biosd
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
La oss si at ditt navn er Pål Abrahamsen, da kunne kanskje bedriften hatt navnet PA Media f.eks. veldig enkelt men.

Du kan se litt på hvordan andre media bedrifter har gort det.

Tenkte på det samme med en gang, men nå er vi flere i prosjektet da. Ulike personer som tar seg av ulike oppgaver så det blir litt vanskelig å gjøre det på den måten. Men takk for forslaget (-:

Lenke til kommentar
Kanskje du kunne tatt navn fra dyreriket? Noe à la det Mozilla har gjort med Firefox?.. SteelPig Media f.eks. :p.. hehehe

Haha, ikke så værst idè faktisk.

Flowtek

Tecto

Elevo

Evotec

Castcom

Ganske gode forslag som kan jobbes litt med i.o.m at de fleste av dem er registrerte bedrifter fra før. Alt fra yoga matter til luftkompressorer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...