Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Heisann Jeg har for tiden en xbox 360 som kjører ixtreme 1.51, men har ikke helt forstått hvordan xbox live oppfører seg i forhold til det. Er det slik at bare det å logge inn på live vil få deg bannet? Eller må du spille et ikke-originalt spill mens du er logget inn for å bli bannet? Og hva er konsekvensene av å bli bannet egentlig? Finnes det noen kjipe sider om jeg ikke har planer om å spille på nett? Det er vel noen oppdateringer via live? Leste en plass at det skal være mulig å spille xvid og divx på xboxen, men min forteller meg at jeg trenger en oppdatering. Jeg kjører med NXE. Endret 29. september 2009 av Slettet-IHWlGMJn Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 når det gjelder divx/xvid så er det bare å laste ned codec når du får beskjed om det. forutsetter at du starter en .avi fil da...... konsekvensene av å bli bannet er vel at man må kjøpe ny xbox for å spille live Lenke til kommentar
Gjest Slettet-IHWlGMJn Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 når det gjelder divx/xvid så er det bare å laste ned codec når du får beskjed om det.forutsetter at du starter en .avi fil da...... Nettopp, men den ber meg logge inn på live for å kunne laste ned... Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Du blir ikke bannet av og bare kjøre ixtreme firmware. Er ustealthy backups som microsoft kan detektere. Og blir du bannet vil du aldri klare og koble deg til xboxlive igjen, men alle muligheter med offlinespilling vil fungere. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Går nok fint. Har hørt at microsoft visstnok bare sjekker spillet i dvd rommet. Så de finner ut om du har orginal spill eller ikke. Er ikke helt sikker, skal se om jeg finner en kilde x) Lenke til kommentar
eXtreme-501 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir kontoen bannet også, eller er det bare xboxen? Lenke til kommentar
Booz Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Blir kontoen bannet også, eller er det bare xboxen? Bare xboxen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå