Cuneax Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Jøss. All den hypen gir meg lyst til å se filmen kun for å komme med knusende kritikk Uff ja, frykter at en hype vil skape et ødeleggende forhåndsinntrykk. Bare se den uten å vite noe mer, du Herre, doku'en var for all del veldig god, både selve historien og fremføringen, men rippet den virkelig ut hjerterota til filmfolk her inne? I alle fall hos meg. Var en opplevelse å gå gjennom den filmen. Flaks jeg ikke så den offentlig Nope, 7/10 her i gården En god karakter, det Hvilken film var det som datt ut nå da ? The Shawshank Redemption tror jeg. Det stemmer. Vurderer å bytte ut Braveheart med Once Were Warriors eller Talvisota også. De kniver litt. Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det er også en mege sterk 7/10. En av e beste dokumentarene jeg har sett, men jeg følte meg nok ikke så knust som mange andre. Kjøpte nesten Waltz im Bashir idag, men valgte en annen fiom. Angrer i grunn Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 15. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 15. oktober 2009 Det hadde jeg gjort også. Men den er den neste på lista mi, så vi får se hvor "flink" jeg er i forhold Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Ja, kommer nok til å gå for BD-versjonen jeg også. Var vel derfor jeg utsatte kjøpet idag, frister mer med fantastisk oppløsning for noen tikroner mer Lenke til kommentar
Merk. Skrevet 18. oktober 2009 Del Skrevet 18. oktober 2009 Hvilken bildeopplastningstjeneste brukte du for å få til disse størrelsene? Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 19. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 19. oktober 2009 Jeg brukte http://www.imageshack.us/ Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Varierende liste fra mitt synspunkt, noen flotte filmer, noen jeg er mer likegyldig til og noen jeg virkelig hater. Så La Haine for litt siden, var forberedt på å ikke like den pga all hypen, men den var utrolig god. Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilke hater du? Lurer på om jeg skal bytte ut de to nederste snart. Det er mye kniving om å komme inn på listen, og de mest brennhete kandidatene nå er Talvisota og Once Were Warriors Lenke til kommentar
Gonzolaz Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 Hvilke hater du? Braveheart, Schindler's List og Requiem for a Dream, kanskje sterkt ord å bruke, Braveheart begynner det å bli lenge siden jeg så, men de to andre er virkelig filmer jeg ikke takler. Lenke til kommentar
Njormann Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Ros til deg for at du ga Braveheart en plass på listen Lenke til kommentar
HeHauken Skrevet 6. november 2009 Del Skrevet 6. november 2009 Bra liste. Den svakeste er vel Braveheart, men nostalgi er også viktig i en personlig liste. Har ikke sett Den enfaldige mördaren, så den er notert. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. november 2009 Del Skrevet 19. november 2009 Hvordan er Den enfaldige mördaren i forhold til andre Hasse/Tage-filmer? Lenke til kommentar
Skurupu Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Hvilke hater du? Braveheart, Schindler's List og Requiem for a Dream, kanskje sterkt ord å bruke, Braveheart begynner det å bli lenge siden jeg så, men de to andre er virkelig filmer jeg ikke takler. Både Schindler's List og Requiem for a Dream er knallgode filmer. Jeg kan kanskje skjønne at ikke Requiem faller i smak hos alle, men Shindler's List har jeg aldri hørt motstandere av. Braveheart er forøvrig en drittfilm. Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Schindler's List har gjennom tidene blitt kalt for en sentimental drittfilm av en del folk. Det var den filmen som fikk meg interessert i film, så jeg ser ikke på den på den måten. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Har hørt mange skryte av La Haine. Men jeg har aldri fått med meg hva den handler. Noen som har lyst til å fortelle? Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 Så passende at du er i tråden til cun. Han påbegynte nemlig en tråd noen måneder tilbake hvor han i førsteposten skrev om nettopp La Haine. Linky Lenke til kommentar
Cuneax Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 Ros til deg for at du ga Braveheart en plass på listen Takk, må jo være den kommersielle godfilmens alibi her Hvordan er Den enfaldige mördaren i forhold til andre Hasse/Tage-filmer? Tror den toner ned de komiske elementene og trekker inn en rekke andre, for eksempel mye mer tragisk drama og eksperimentell filmfortelling. Braveheart er forøvrig en drittfilm. Hva skal man si når debatten holder slikt nivå? Har hørt mange skryte av La Haine. Men jeg har aldri fått med meg hva den handler. Noen som har lyst til å fortelle? Det beste rådet er bare å se den, så får du ikke så mange fordommer. Er mest glad i filmopplevelser der jeg ser film uten noen forventninger. Så passende at du er i tråden til cun. Det henger kanskje sammen med hvilken film som står oppført på førsteplassen? Var neppe tilfeldig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå