Gå til innhold
Spørsmål om helse? Still spørsmål anonymt her ×
Husk at de som svarer ikke nødvendigvis er helsefaglig personell. Ta kontakt med fastlege ved bekymringer!

Slanke seg rundt hofte

Chaos8749

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Signerer igjen martines post. Det går som sagt ikke an å punktslanke kroppen. Kroppen tar fra de fettreservene den selv ønsker. Det eneste som fungerer er å gå ned i fettprosent eller opp i muskelmasse og så ned i fettprosent.

Så den enkleste måten ville vært å endre kostholdet samt trening.

Lenke til kommentar
Signerer igjen martines post. Det går som sagt ikke an å punktslanke kroppen. Kroppen tar fra de fettreservene den selv ønsker. Det eneste som fungerer er å gå ned i fettprosent eller opp i muskelmasse og så ned i fettprosent.

Så den enkleste måten ville vært å endre kostholdet samt trening.

Kan trene hoftene slik at musklene blir større, mer synlige slik selv om det er like mye fett der. Men fordi låra er en av de store muskelgruppene, blir det nok til at man samtidig får trent hele kroppen.

Lenke til kommentar
Chaos: Hva slags sport/idrett driver du med nå da?

Jeg trener nå 3 ganger i uken på treningssenter:) Der trener jeg blandt annet med manualer og skrå situps og slikt:) Er så mye forskjellig, men synes jeg er litt bred over hoftene og vil gjerne bli smalere der. Er det jogging på tredemølle som er det beste da? Lurer liksom på treningsøvelser jeg kan gjøre:) Men takk for alle svar til nå:D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...