Chaos8749 Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei! Mitt spørsmål er egentlig ganske enkelt:) Jeg lurer på om noen av dere hvet om den mest effektive måten å slanke seg rundt hoftebena og på baksiden av dem om der skjønner hva jeg mener:D "Rund livet" på en måte:P Takker for alle svar:) Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Så vidt jeg vet går det ikke an å slanke seg på ett bestemt sted på kroppen. I could be wrong, though. Lenke til kommentar
Kenneth199 Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Signerer igjen martines post. Det går som sagt ikke an å punktslanke kroppen. Kroppen tar fra de fettreservene den selv ønsker. Det eneste som fungerer er å gå ned i fettprosent eller opp i muskelmasse og så ned i fettprosent. Så den enkleste måten ville vært å endre kostholdet samt trening. Lenke til kommentar
Heimdall Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Chaos: Hva slags sport/idrett driver du med nå da? Lenke til kommentar
slett meg plz Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Signerer igjen martines post. Det går som sagt ikke an å punktslanke kroppen. Kroppen tar fra de fettreservene den selv ønsker. Det eneste som fungerer er å gå ned i fettprosent eller opp i muskelmasse og så ned i fettprosent. Så den enkleste måten ville vært å endre kostholdet samt trening. Kan trene hoftene slik at musklene blir større, mer synlige slik selv om det er like mye fett der. Men fordi låra er en av de store muskelgruppene, blir det nok til at man samtidig får trent hele kroppen. Lenke til kommentar
Chaos8749 Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 Chaos: Hva slags sport/idrett driver du med nå da? Jeg trener nå 3 ganger i uken på treningssenter:) Der trener jeg blandt annet med manualer og skrå situps og slikt:) Er så mye forskjellig, men synes jeg er litt bred over hoftene og vil gjerne bli smalere der. Er det jogging på tredemølle som er det beste da? Lurer liksom på treningsøvelser jeg kan gjøre:) Men takk for alle svar til nå Lenke til kommentar
Rabies86 Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Tren opp en bredere rygg og kraftigere lår så ser automatisk hoftene mindre ut... (?) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå