Fredr1ik Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei! Jeg har en mellomstor hund m mye pels som røyter MYE!! Det er veldig rart fordi han røyter HELE året rundt like mye.. Noen som har noen tips om få hunden min til å røyte mindre? vi finner hår i hele huset! Vi har prøvd å hadd olje i maten, folk sier dette hjelper, men det går ikke. fredr1ik. Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hvilket for gir du den? Lenke til kommentar
aklla Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 kjøp SKIKKELIG mat hos veterinær, hør også om tips ang din hund hos veterenæren, så ordner det seg sikkert. mat har mye å si. ellers finnes det også de som røyter helle året, uansett, lite å gjøre hvis det er tilfelle, men det er mulig annen mat kan fikse problemet. Lenke til kommentar
Fredr1ik Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Vi bruker Specific fra veterinæren, men skal undersøke om de har fôr mot røyting ! Vis dette ikke virker,, anbefaler dere sprøyte? (min hund på bilde) fredr1ik. Endret 29. september 2009 av Fredr1ik Lenke til kommentar
mushi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Sprøyte mot hva da? Hvis du tenker på avliving kan du jaggu ikke være mye glad i bikkja di. Det begynner å bli kaldere ute, bare naturlig at den røyter til vinterpels da. Har du prøvd Furminator? Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 (endret) Hva sier veterinæren deres om hva som kan være årsaken da? Skal røyte over stadiet mye før jeg ville begynt å dytte inn sprøyter i dyret mitt for det. Da skal i hvertfall alle andre alternativer være gransket. Endret 30. september 2009 av archongamer Lenke til kommentar
FarAway Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Mushi, det finnes jo b-vitamin(?) sprøyter for hunder som reduserer røyting Lenke til kommentar
Fredr1ik Skrevet 6. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2009 Takker for alle svar Fredr1ik Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå