aldrimerforum Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei! Grunnet at iphone er en så populær telefon, synes jeg det kan dedikeres en tråd til dette temaet. Jeg har ennå ikke funnet et klart svar på hvor billig det går an å få en iphone 3gs og samtidig bryte abonnementet. Noen mener at det billigste er å kjøpe telefonen med abonnementet, og ikke bryte det, samtidig som man bruker telefonen på et annet abonnement. Andre mener det er billigst å bryte det. Noen mener man må betale første månedsavgift, andre mener det ikke stemmer. Er det noen som har gjort dette? Hva må gjøres i praksis for å få det enklest og billigst? SKal jeg kjøpe fra Telenors nettbutikk eller fra en lokal utselger? Eller er netcom eller chess billigere? osv.. Rett og slett: Hva blir totalkostnadene for en ny iphone uten abonnement? Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 VGnett:Spar 5.000 på iPhoneabonnement? Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Gammel artikkel. Noen som har direkte erfaring ang dette? Med iphone 3gs vel å merke. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå