TRD4U Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg kjøpte nylig en Sony Ericsson W980. Nå synes jeg at telefonen bruker for mye batteri( fra fullt til 17% på 48 timer) og lurer på om noen av dere kan komme med noen årsaker til dette. Jeg har så og si ikke surfet på web, har ikke brukt kameraet, har ikke hørt noe mye på musikk, telefonen har stort sette bare vært i stand-by. Her er noen av de momentene jeg lurer på kan være årsaken til strømforbruket: - Den innebygde skrittelleren, WalkMate, som jeg har brukt som bakgrunn, for å følge med på ant. skritt hver dag. - Det faktum at den søker/er tilknyttet 3G-nett eller HSDPA-nett hele tiden. - At jeg ikke slår den av om natta, men har den liggende på soverommet, hvor det er relativt kjølig. (Vindu står åpent) Håper noen kan komme med noen forklaringer på hvorfor telefonen drar så mye strøm, og hva jeg kan gjøre for at batteriet skal holde lenger. Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 vel alt som kjøres gjør at strømforbruket øker. det vanligste er at man forandrer på konfigen så man kun bruker gsm nettet for. tviler på at kulden er e nspesielt stor faktor på nye mobiler/batterier, har iallefall ikke merket noe til det selv. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kulde er eigentleg positivt for mobilbatterier, batteriet lader seg fortare ut om den ligg i bukselomma enn i veska/sekken. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå