neocore Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Søstra mi fikk 7250 i dag til sin bursdag, men åssen i helvete skal jeg få opp det forbanna baklokket ??? :oops: Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 20. mai 2003 Del Skrevet 20. mai 2003 Slet litt med det jeg og, men nå går det lett som en lek Lenke til kommentar
Trancedancer Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 ...man trycker den svarta knappen bakpå uppåt och tar bort locket underifrån. Har skaffat ett nytt skal till min nu, har en gråmetallic, matchar min laptop PERFEKT!!! Hoppas det dyker upp flera coola skal i sommar som Nokia lovat! *TRANCEDANCER* Lenke til kommentar
mr. fungus Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 Det står jo egentlig i brysjyren som fulgte med... Du må ta den på hodet, dytte den svarte tingen HELT ned...så dytter du ut dekselet med en ann finger... Lenke til kommentar
neocore Skrevet 21. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 21. mai 2003 Ja, jeg vet hvordan jeg skal gjøre det nå, men den ene siden virka liksom limt fast, var redd for å knekke den (gidder ikke å kjøpe nytt deksel med EN gang). Takk for hjelpa uansett Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 21. mai 2003 Del Skrevet 21. mai 2003 I begynnelsen hatet jeg den, men nå syntest jeg det er en bra løsning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå