Bertelsen Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Jeg har laget denne nettsiden i forbindelse med en hobby jeg har. Nettsiden er ikke 100% ferdig enda, men det er kun linker og artikler dette gjelder. Det er den første nettsiden jeg har laget i mitt liv, så kritikk verdsettes! Shave Origin Lenke til kommentar
fedtcreme Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Spesielt tema, men hadde jeg vært eller ville bli barberings-entusiast hadde jeg nok satt stor pris på en side som dette. Lenke til kommentar
MikkelRev Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Kred for spesiell interesse Jeg synes menysystemet var forvirrende. Forstår liksom ikke med det samme hva som er hoved- og hva som er undermeny. Galleriet likte jeg ikke. Linker til en ny side ser det ut som som åpnes i samme vindu. Og ingen elegant måte å komme tilbake igjen på. Samme gjelder blogg-linken. Database-linken er død. Skal dette være en "min hjemmeside" eller en slags interesseorganisasjon? Hvis sistnevnte, ville jeg brukt litt mindre personlig formulering, dvs mindre "jeg" i teksten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå