Freddyyy Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Hei! Har kjøpt meg nytt headset (Koss SB 45), men har et problem, og det er at mikrofonen ikke funker. På en annen datamaskin vi har funket den fint, det kom opp en beskjed når jeg plugget den i, og alt fungerte som det skulle. På min pc derimot gjør den ikke det. Selve headsettet fungerer, det er bare mikrofonen som ikke gjør det. Begge maskinene har windows vista som operativsystem. Det virker også som at det ikke er porten det er noe galt med, for går jeg på innspillingsenheter så ligger mikrofonen der, det står "fungerer", den er ikke dempet, men allikevel, ingen lyd. takker for all hjelp på forhånd! Edit: La merke til nå at på den maskinen hvor det funker står det "IDT HD Audio CODEC" noe det ikke gjør på den det ikke fungerer på. Kan dette være problemet? Eventuelt hvor kan jeg få lastet ned dette? Endret 29. september 2009 av Freddyyy Lenke til kommentar
Freddyyy Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Problemet er fikset! Viste seg at det var noe galt med Sigmatel Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå