lolsomt Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Vet ikke helt hva som skjer, men sitter på lan og alt funker fint men etter jeg gikk å la meg har skjermen blitt helt rar :S Prøvde å filme det å legge det ut på nettet men fant da ut at det ikke var skjermkortet siden det ikke ble vist på filmen. Noen som vet hva problemet er? Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) Utrolig dårlig forklart. Hva er det du har filma? Hva er det som gjør at du ser på skjermen din som rar? Det er aldri for dumt å bruke et lite komma her og der Endret 29. september 2009 av Medicaner Lenke til kommentar
SirAmp Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 sovne på lan ja... Finn den største kødden du kjenner som er der, hvis det ikke er ham, så vet han i alle fall noe om det! Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Enig at det ble litt dårlig forklart. Skal prøve på nytt. I går funka skjermen helt fint. Når jeg skrudde den på i dag hadde den begynt å blinke litt, som når en pære nesten er gåen så begynner den å blinke. Skjønner du hva jeg mener? Husker de gamle skjermene som kom med pc-er med windows 95-98 (er det crt-skjermer de heter??)hadde et lignende problem. Bare glem det om filmen Hvorfor jeg føler det er rart? Fordi skjermen skal vel egentlig ikke blinke sånn, eller?? Lenke til kommentar
Loefthal Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hadde en skjerm fra ACER med samme problem. Mener det var et problem med backlight uten at jeg på noen måte kan påberope meg å vite en døyt om akkurat det emnet. Hvilken skjerm er det snakk om? Uansett, skjermen jeg hadde endte opp på reparasjon. Lenke til kommentar
lolsomt Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 BenQ 21,5" LCD T2210HD For prøve å sende den inn til komplett da Litt kjedelig siden den er under to uker gammel da Lenke til kommentar
Medicaner Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Det var bedre forklart Ja send den til komplett, er jo ikke usansynlig at du har vært skikkelig uheldig og fått et ødlagt produkt. Lykke til Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå