Gå til innhold

Stue-pc gjemt på loftet

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare for å kommentere på det jeg veit noe om; bra lyd og bilde som overføres trådløst koster mye penger, og de billige alternativene er ikke bra. Så, der har du en utfordring. :)

Ellers er vel det meste som sender via Bluetooth ganske stabilt og har bra rekkevidde.

Lenke til kommentar
Takker for svar!

Kanskje det er best å prøve kabel. For når jeg vil ha 80fps går vel ikke dette akuratt prima å overføre trådløst..

finnes det forelenger kabler for USB tastatur/mus og Skjerm som strekker seg 10m+ ?

Kanskje en repeater og (ehh skjerm-repeater?) så jeg får 15m ?

hehe

Jeg tror kabel er den beste løsninga for ditt behov.

Jeg leste en annen tråd om akkurat dette med USB-forlengere og hvilke begrensninger man har der.

Selvfølgelig husker jeg ikke det nå... Men jeg har en tanke om at hvis du på en eller annen måte får mottakeren for signalet fra den trådløse musa/tastaturet inn i samme rom som du har tv'n, f.eks ved å lage en liten åpning i taket og la den henge på veggen over TV'n eller noe lignende, så vil du får brukbare resultater.

Men så var det dette med skjermkabelen da, der er jeg ikke sikker på hvor langt du kan strekke deg før signaltapet melder seg...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...