Hayabuuza Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei! har et problem når det gjelder av redeeming av 12month live gold card. Det registrerer at det er 12 måneders, men da jeg tar redeem now for å gå videre, kommer noe sånt: Can't retrieve Xbox live information. Please try again later. Status code: 8016a04b Har allerede oppdatert alle kontaktopplysninger, og spørsmål og alt det. Har både sendt mail, og ringt support 4(!) ganger, men har ikke fått noe særlig hjelp. De sa bare at man måtte spørre i butikken. Men har det noe å si at den er kjøpt i U.S.A? Det står til og med i Xbox' forum at de er region frie! Please help! Hilsen Potetgull96 Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) har du prøvd å taste inn på xbox.com ? (ofte mye enklere der for stort sett alt som gjelder nedlastinger og koder) Endret 29. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Ja. Men må man ha registrert kredittkort? En svenske snakka om det i telefonen i stad da jeg ringte til support. Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 (endret) nei, hvis du har en kode taster du inn den. man trenger absolutt ikke betalingskort. https://live.xbox.com/nb-NO/accounts/RedeemToken.aspx Status code: 8016a04b betyr at XBL er overbelastet. skjer engang iblant...... Endret 29. september 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 OK, prøvde nå også, funka ikke . MEEEEN det kan vel ha noe å gjøre med Forza 3 og Halo 3: ODST? Drittspill:( (kødda:P) Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 26. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 26. oktober 2009 BUMP! Har nå gått nesten en måned, og har fortsatt ikke gold:( Er det noen som vet hvordan man kan få fiksa det jævla problemet?! Har sittet uten gold sia januar i år, og da jeg først får kode, så er føkkings microsoft ute med de FORBANNA FEILKODA SINE IGJEN!!!!!!! Hælvette... Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 26. oktober 2009 Del Skrevet 26. oktober 2009 http://www.xbox.com/nb-NO/default.htm du har prøvd her? og sikkert på at du taster rett? hvis du har en scan av en kode så kan det være vanskelig å lese den. Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 27. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2009 Jeg har et eget kort, har sjøl dratt av den flippen. Da jeg tar koden på xboxen, så viser den 12 måneder gullmedlemskap, da jeg trykker på confirm, kommer feilkoden. That's it:( Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 27. oktober 2009 Del Skrevet 27. oktober 2009 har du prøvd på: http://www.xbox.com/nb-NO/default.htm Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Det er fortsatt ja, som i en tidligere post! Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 (endret) fyll ut kontoopplysninger er det man finner på google. fra gamespot: Make sure you have all of your Contact Information filled out. If you don't, for some reason, XBL doesn't let you add prepaid stuff. Anyway, to get to your Contact Information, follow these steps: 1) Sign In with the Gamertag you want to Redeem your stuff with. 2) Go to the Marketplace Blade. 3) Select Account Management. 4) Select Contact Information. At this point, it will ask you for the password for your Windows Live Account, enter it in the appropriate box then select the Sign In Button. If all goes well, you should see all the Contact Information they have on you. Just make sure to fill out everything, you can put anything that seems valid. The information you put doesn't have to be correct. Endret 28. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 28. oktober 2009 Del Skrevet 28. oktober 2009 Vis du har kjøpt xboxen i usa kan du vel ikke bruke et europeisk gold card? Lenke til kommentar
Hayabuuza Skrevet 28. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 28. oktober 2009 Norsk xbox, amerikansk gold code. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sikkert derfor det ikke funker Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Sikkert derfor det ikke funker nei, det er adresseinnstillinger. Lenke til kommentar
Svampebob Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Adresseinnstillinger? så vis han skifter adresse til en i usa så funker det? Vis ja spiller han da med de fra usa da? Endret 29. oktober 2009 av Svampebob Lenke til kommentar
The Walking Dead Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 (endret) Adresseinnstillinger? så vis han skifter adresse til en i usa så funker det? Vis ja spiller han da med de fra usa da? Hvis han har norsk konto må det være norsk adresse. usa konto må være amerikansk adresse. men om de har lagt sperre for dette siden ip adressen er norsk vet jeg ikke. leste et innlegg om en kar fra Samoa eller noe sånt hadde australsk konto og nå funket ikke det lenger. Endret 29. oktober 2009 av 530XD Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå