perion Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei. Har et problem der jeg skulle oppgradere vista. Trinn 1 og 2 gikk bra, men på 3 av 3 får jeg at den holder på, altså 0%, ikke skru av datamaskinen. Men så kommer plutselig et nytt skjermbilde opp der det står avslutter, og pcen går inn i en evig sykluss der den gjentar seg selv. Noen som har et godt svar på problemet og hva som kan gjøres? Til info er pcen helt ny, så ingenting var gjort med den. Var når jeg skulle oppdatere vista automatisk at det klikket helt... Lenke til kommentar
TCi Skrevet 8. oktober 2009 Del Skrevet 8. oktober 2009 Dette var et litt vidt problem i fjor. Du kan sjekke om dette løser problemet. If you are stuck watching the "Configuring Updates Stage 3 of 3 0% complete Do not turn off Computer" and in the endless reboot loop, then stop the cycle and boot from the Vista media. You will need to "Repair your computer," so select your Vista installation and restore it to a point before the deployment of the updates. After gaining back access to your operating system, you will have to install the service stack update, namely Update for Windows Vista (KB937287). Deploy this update before any other on your Vista, and only then install the rest. At this point in time, you should experience no more problems. http://news.softpedia.com/news/Get-Vista-O...SP1-78933.shtml Lenke til kommentar
perion Skrevet 13. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 13. oktober 2009 Det funket veldig bra! Tusen takk:D Lenke til kommentar
gevaloe Skrevet 15. oktober 2009 Del Skrevet 15. oktober 2009 Det funket veldig bra! Tusen takk:D Hei, Tror jeg har ca. samme problem, kommer til del 3 av 3 av oppdateringen, men den henger seg opp på 79%. Har stått der i timesvis uten at noe skjer. Starter maskinen på nytt igjen, å selv i sikkerhetsmodus går den til denne oppdateringen å hopper til del 3 av 3 å prosentene begynner å gå fra 70%, men stopper also på 79%. Jeg kommer meg also ikke inn i Windows, hva skal jeg gjøre? Lenke til kommentar
perion Skrevet 17. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 17. oktober 2009 Hei. For meg funket det med en Recovery DVD der jeg "gikk tilbake i tid" før problemet skjedde, altså før siste oppdatering i windows. Hvis dette ga deg noe svar. Husker ikke akkurat hva det heter i farten Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå