Shiibopi Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Hei. Jeg bor på et studenthjem sammen med et par kamerater, for litt siden kjøpte vi oss nye pcer og oppgraderte til W7. Etter dette har det ikke vært mulig å koble til hverandre over nettverket. Vi får enten feilmeldinger om at pcen er "unable to access" eller så blir man spurt om brukernavn og passord. Kanskje litt dårlig forklart, men veit ikke helt hvordan jeg skal formulere det. Hvis noen skjønner dette, og kanskje veit om noe som kan fikse det hadde det vært fint med noen tips Takk på forhånd. Lenke til kommentar
RandiA Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Litt "off-topic", ble litt nysgjerrig på denne, venter på Windows 7 og trodde ikke den ble lansert i Norge før 22.oktober. (Kanskje det at den ikke er "fullstendig" lansert enda, som gjør at den ikke fungerer i nettverk.. .) RandiA Lenke til kommentar
Shiibopi Skrevet 29. september 2009 Forfatter Del Skrevet 29. september 2009 Litt "off-topic", ble litt nysgjerrig på denne, venter på Windows 7 og trodde ikke den ble lansert i Norge før 22.oktober. (Kanskje det at den ikke er "fullstendig" lansert enda, som gjør at den ikke fungerer i nettverk.. .)RandiA Høyskolen jeg går på har en avtale med microsoft, så studenter på informatikk studiet får tilgang til programvare fra microsoft sine egne sider Lenke til kommentar
trillebår Skrevet 29. september 2009 Del Skrevet 29. september 2009 Prøv dette: IT-info NTNU. @randi: Flere universiteter (blant annet NTNU, hvor jeg går) har avtale en med MSDN (Microsoft Development), som gjør at win 7 ble tilgjengelig for oss(studenter) allerede for flere uker siden, og attttpåtil gratis! =) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå