bareanton Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 Hvis jeg hadde sett skjermen slik på jobb så hadde jeg gitt sjefen beskjed at jeg hadde fått svineinfluensa og gått hjem. Morsomt bilde. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 29. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 29. oktober 2009 29.oktober Mosegrodd Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. oktober 2009 Del Skrevet 29. oktober 2009 ..Men er dette resultatet av for mye eller for lite kaffe? Helt klart for mye. Kjekt uttrykk for frustrasjoner. Du kan da ikke ha vært ute i marka og fanget det der? Jeg har aldri sett kykloper når jeg har vært i marka i hvert fall. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 30. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 30. oktober 2009 30.oktober Stolrygg Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 30. oktober 2009 Del Skrevet 30. oktober 2009 Mosegrodd er fin - stubben(?) minner virkelig om fronten på et kamuflert objektiv, der den ligger under mosen.. Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 31. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 31. oktober 2009 31.oktober Løv Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 31. oktober 2009 Del Skrevet 31. oktober 2009 Rustikt preg med løvet mot den brolegningen. Også en slående effekt av randomisert plassering av bladene mot sterkt symmetrisk underlag. Takk for festen. Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Mye spennende lys i mørke, og flere bilder som gjør seg på veggen. Likte som sagt spesielt ansiktet til engelen - det ser levende ut.. Engler, overlegne katter, lyslek og litt datanerderi - takker for fin fest! Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 1. november 2009 Del Skrevet 1. november 2009 Takk for fin fest - mosegrodd ble stilig; det er som Trondster sier. Skulle tro det var et objektiv inne der. Kan også se ut som et øye. Tom Lenke til kommentar
Finzac Skrevet 4. november 2009 Forfatter Del Skrevet 4. november 2009 Det har vært en innholdsrik måned på mange måter. Meldte meg på som pingle, men klarte å levere et bilde hver dag. Har ikke vært like inspirert alle dagene, men det har heller ikke vært motivasjonsproblemer - heller tidsproblemer, som har ført til noen hvileskjær. Rent fotografisk er ikke resultatet all verden å skryte av - ser at jeg har hatt en ganske naivistisk tilnærming til enkle former og symmetri samt en tildragning mot lyskilder kun forbigått av mygg og møll ... I mangelen på naturlig lys tidligere og tidligere på ettermiddagen har jeg savnet et skikkelig stativ - det står nå øverst på prioriteringslista av innkjøp. Gleder meg allerede til uke 50, finner en barnslig glede i å gå rundt å tenke potensielle motiv hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå