TheMartine Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Oi. Men du går nummer to på den ordentlige måten, eller står du da også? De bæsjer selvsagt i hånda og kaster det i do, slik alle andre apekatter gjør. Grr. Mandigere blir det ikke. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg fatter ikke hvorfor folk absolutt skal stå når de pisser. Kan dere ikke bare sette dere ned? Jeg setter meg alltid ned, med mindre jeg er på byen, for der er det alltid piss oppetter veggene. Det er mye mer behagelig å sitte når man pisser. Dessuten så er det de færreste, virker det som, som klarer å tørke opp etter seg. Det er en av fordelene som mann! Hvilke andre fordeler kommer med en penis? Ja, akkurat. Det er derfor vi har penis. Vi skal stå og pisse. Den dagen en mann setter seg ned for å pisse kan han like gjerne skjære ballene av seg. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Bedre for kroppen? HAEHAHEHAEHAHA Jepp, man får tømt blæra bedre, samt at man slipper at det ligger igjen så mye urin i urinrøret som siver ut etter at man har vært på do pluss at det reduserer faren for testikkelkreft. Look it up. Oi. Men du går nummer to på den ordentlige måten, eller står du da også? De bæsjer selvsagt i hånda og kaster det i do, slik alle andre apekatter gjør. Nei det gjør ikke jeg. Nr jeg står er det mye lettere å pisse "rett fram" enn det er når jeg sitter uten å søle. Reduserer testikkelkreft høres ut som no BS. Vi er lagt for å stå og tisse. Jeg fatter ikke hvorfor folk absolutt skal stå når de pisser. Kan dere ikke bare sette dere ned? Jeg setter meg alltid ned, med mindre jeg er på byen, for der er det alltid piss oppetter veggene. Det er mye mer behagelig å sitte når man pisser. Dessuten så er det de færreste, virker det som, som klarer å tørke opp etter seg. Det er en av fordelene som mann! Hvilke andre fordeler kommer med en penis? Ja, akkurat. Det er derfor vi har penis. Vi skal stå og pisse. Den dagen en mann setter seg ned for å pisse kan han like gjerne skjære ballene av seg. Ja nettopp. Finnes alt for mange tøfler som bare gir etter for feminiseringen. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jepp, man får tømt blæra bedre, samt at man slipper at det ligger igjen så mye urin i urinrøret som siver ut etter at man har vært på do pluss at det reduserer faren for testikkelkreft. Look it up. Problemet med at det siver ut urin løser du ved å riste den to ganger. Testikkelkreft er det liten risiko for å få uansett. Dessuten, alt kan gi deg kreft. Cola kan gi deg kreft. Drikker du ikke cola? Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 PC også, på tide å ta seg en liten tur vekk fra skjermen? Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Hvordan kan PC-en min gi meg kreft? Jeg tror ikke at PC-er er på langt nær så farlig som cola. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 30. september 2009 Forfatter Del Skrevet 30. september 2009 Stråling Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Ja, akkurat. Det er derfor vi har penis. Vi skal stå og pisse. Den dagen en mann setter seg ned for å pisse kan han like gjerne skjære ballene av seg. Er det ikkje sånn at den som er mest homofob gjerne er den med mest homofile tendensar og som er mest usikker på sin seksualitet? I så fall er ein mann som kan sitje i staden for å stå utan å bry seg om kva andre meiner meir mann enn dei som frykter for sin manndom av å måtte sitje. Skal du drite må du sitje uansett. Jepp, man får tømt blæra bedre, samt at man slipper at det ligger igjen så mye urin i urinrøret som siver ut etter at man har vært på do pluss at det reduserer faren for testikkelkreft. Look it up. Problemet med at det siver ut urin løser du ved å riste den to ganger. Testikkelkreft er det liten risiko for å få uansett. Dessuten, alt kan gi deg kreft. Cola kan gi deg kreft. Drikker du ikke cola? Og då har du med eitt dråpar på og rundt heile dassen, samt nokre dråpar i underbuksa/boxeren etter kvart besøk. Men det er vel og eit teikn på at du er mann, urin både her og der. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 I så fall er ein mann som kan sitje i staden for å stå utan å bry seg om kva andre meiner meir mann enn dei som frykter for sin manndom av å måtte sitje. Skal du drite må du sitje uansett. Hent frem igjen dette argumentet når pissing blir en offentlig affære. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg må le. Dere påstår at dere ikke er menn dersom dere ikke tisser stående, fordi det er det menn gjør? Så alle som tisser stående er menn, og alle som tisser sittende er kvinner? Hva med kvinnene som tisser stående? For ja, de finnes absolutt! Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Kan kvinner tisse stående uten hjelp av annet enn seg selv? Hvordan sikter de? Jeg er forresten ikke homofob. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg står rett og slett fordi jeg synes det er ekkelt å sitte. Snabelen havner liksom på undersida av setet når man sitter(hvor alle de lekre sakene befinner seg for de som var bekymra over ting som spruter ut i rommet når lokket ikke er nede). Ofte kan det bli mere søl av dette (les spruten skyter mellom lokket og skåla feks, noe som resulterer i en dusj utover buksa) med mindre man dytter snabelen nedover da (men da risikerer man også å stryke den inntil selve innsiden av skåla). Problemet ligger vel i at de som designer dassene kun tar kvinnens behov i betraktning. Dersom jeg skal sitte og gjøre mitt, da må søren meg dassene bli tilpassa det. Dette er mitt synspunkt iallefall. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 I så fall er ein mann som kan sitje i staden for å stå utan å bry seg om kva andre meiner meir mann enn dei som frykter for sin manndom av å måtte sitje. Skal du drite må du sitje uansett. Hent frem igjen dette argumentet når pissing blir en offentlig affære. Offentlige toaletter? Om det ikkje er eit argument, kvar er då poenget i argumentet med at du er "mindre mann". Men med det er det kanskje ikkje tenkt på kva inntrykk andre har, men kva du sjølv føler. Ein kan då trekke den konklusjon at ein person som står og pisser fordi det gjer han meir mann faktisk blir usikker på sin manndom ved å setje seg ned. Då er du ikkje mykje trygg på din manndom, om ein så liten detalj kan få ein til å tvile. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. september 2009 Del Skrevet 30. september 2009 Jeg står rett og slett fordi jeg synes det er ekkelt å sitte. Snabelen havner liksom på undersida av setet når man sitter(hvor alle de lekre sakene befinner seg for de som var bekymra over ting som spruter ut i rommet når lokket ikke er nede). Ofte kan det bli mere søl av dette (les spruten skyter mellom lokket og skåla feks, noe som resulterer i en dusj utover buksa) med mindre man dytter snabelen nedover da (men da risikerer man også å stryke den inntil selve innsiden av skåla). Problemet ligger vel i at de som designer dassene kun tar kvinnens behov i betraktning. Dersom jeg skal sitte og gjøre mitt, da må søren meg dassene bli tilpassa det. Dette er mitt synspunkt iallefall. Dersom størrelse på toalett i forhold til kropp og penis ikkje stemmer heilt så er det eit av dei betre argumentene. Ein stor person kan kanskje få problemet, samt dei med ein penis som er 20-30cm lang i slapp tilstand. Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Offentlige toaletter? Om det ikkje er eit argument, kvar er då poenget i argumentet med at du er "mindre mann". Det kan du prøve å finne ut, jeg vet ikke. Men jeg vet at det du skriver ikke stemmer for meg, og sannsynligvis ikke stemmer for de 99% av menn som står, så det er et tåpelig argument. Prosentandelen som står er alt for stor til at man kan late som alle er usikker på seg selv og sin egen manndom. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Kan kvinner tisse stående uten hjelp av annet enn seg selv? Hvordan sikter de? Jeg er forresten ikke homofob. Ja, det kan de. Hvordan de sikter har jeg strengt tatt ikke tenkt på å spørre om, men de klarer det nå på et vis. Lenke til kommentar
Xmir Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 De har bare mindre tut, men de kan hvis de vil Lenke til kommentar
Patton Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Om jeg sitter eller staar kommer litt an paa omgivelsene, humoer og vindretning. Paa offentlige toaletter sitter jeg nesten aldri (dessuten har de fleste offentlige toaletter pissoar, som jeg heller bruker). Hjemme sitter jeg som oftes, men har jeg daarlig tid blir det til at jeg staar. Ellers ser jeg det an. At noen menn foeler seg kastrert, homofil, impotent, hva-vet-jeg naar de sitter som mann kan jeg ikke helt forstaa, men hvis de foeler seg tryggere med aa staa saa er det bedre at de er i balanse med seg selv. Noe annet er ikke sunt for den mentale helsa. Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 1. oktober 2009 Del Skrevet 1. oktober 2009 Problemet med at det siver ut urin løser du ved å riste den to ganger. Testikkelkreft er det liten risiko for å få uansett. Dessuten, alt kan gi deg kreft. Cola kan gi deg kreft. Drikker du ikke cola? Og då har du med eitt dråpar på og rundt heile dassen, samt nokre dråpar i underbuksa/boxeren etter kvart besøk. Men det er vel og eit teikn på at du er mann, urin både her og der. Jeg har hatt vannslangen min hele livet, så jeg vet hvordan jeg skal sikte og skyte uten at pisset flyr alle andre steder enn nedi dassen. Jeg står rett og slett fordi jeg synes det er ekkelt å sitte. Snabelen havner liksom på undersida av setet når man sitter(hvor alle de lekre sakene befinner seg for de som var bekymra over ting som spruter ut i rommet når lokket ikke er nede). Ofte kan det bli mere søl av dette (les spruten skyter mellom lokket og skåla feks, noe som resulterer i en dusj utover buksa) med mindre man dytter snabelen nedover da (men da risikerer man også å stryke den inntil selve innsiden av skåla). Problemet ligger vel i at de som designer dassene kun tar kvinnens behov i betraktning. Dersom jeg skal sitte og gjøre mitt, da må søren meg dassene bli tilpassa det. Dette er mitt synspunkt iallefall. Dersom størrelse på toalett i forhold til kropp og penis ikkje stemmer heilt så er det eit av dei betre argumentene. Ein stor person kan kanskje få problemet, samt dei med ein penis som er 20-30cm lang i slapp tilstand. Ja, akkurat, det er meg. Men jeg hadde sikkert ikke satt meg ned med kjønnsnøytrale toaletter heller. Det er rett og slett mer praktisk å stå. Slik kan jeg åpne smekken, sikte og skyte i en bevegelse. Hvis jeg skal sette meg ned må jeg trekke bukse helt ned og det blir vanskeligere å riste den, for det er ikke plass til både kjøttpølsa og hånda mi. Så må jeg reise meg opp, bøye meg og trekke buksa opp i igjen og posisjonere kjøretøyet mitt rett i brannstasjonen. Lenke til kommentar
ToYBoi Skrevet 1. oktober 2009 Forfatter Del Skrevet 1. oktober 2009 (endret) Er det ikkje sånn at den som er mest homofob gjerne er den med mest homofile tendensar og som er mest usikker på sin seksualitet? I så fall er ein mann som kan sitje i staden for å stå utan å bry seg om kva andre meiner meir mann enn dei som frykter for sin manndom av å måtte sitje. Skal du drite må du sitje uansett. Kan du bevise teorien din? Kan ikke det nei. Det der er en myte, som ikke holder mål. Jeg er faktisk mer bevisst nå i voksen alder på å "beholde" min manndom, og samtidig ikke usikker på hvilket lag jeg spiller på (hvem har vel ikke tenkt at kanskje de er homo i en ung alder). Jeg hater menn som tøfler rundt og gir etter for feminiseringen, blir kvalm av det. Sitting har sine fordeler og sine ulemper. Smittefaren blir mye større når man setter seg ned og kommer borti skåla med greia si. Samt at det er ubehagelig å bøye greia nedover for å ikke pisse mellom doskåla og ringen. Er faktisk etter jeg har sittet det kommer piss i underbuksa. Edit: Siden dere damer vet så godt hvordan det er å ha en penis, kan ikke dere lage en brukermanual for oss menn? Endret 1. oktober 2009 av ToYBoi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå